dit is zooooo herkenbaar van vorige zwangerschap.... alleen was mijn derde kindje NATUURLIJK een "foutje"... want tja..ik had "alle smaken al"... bij jou zullen ze er wel standaard vanuit gaan dat jullie een meisje wilde en daarom voor een derde kindje hebben gekozen.... zooooo simpel die mensen....... hier weten de mensen nu nog niet van mijn zwangerschap.... (ditmaal wel "ongelukje"..) maar ik zal wel weer een hele hoop domme reacties krijgen..... en inderdaad..... een normale felicitatie kon er vorige keer ook niet vanaf..... had trouwens ook tekstje op het geboortekaartje... iedere keer een wonder, elk mensje zo bijzonder... (zoiets iig..... kan er nu even niet op komen.. dement ) Geniet van je zwangerschap...!!!!
mensen hebben tegenwoordig een bepaald beeld voor zich volgens mij, het moet meestal meisje/jongen zijn dan heb je het perfecte gezin! Nou bull sh*t!!! Ik heb eerst 2 jongens gekregen, toen ik zwanger was van de 3e kregen we ook alleen maar de opmerkingen, goh jullie gaan zeker net zolang door tot het een meisje is, of nou maar hopen dat het een meisje word anders heb je nog niks.....na jaaaaaaaaaaa ik was altijd pissig en liet dat ook echt merken. NEEEEEEE wij wouden geen meisje, wij wouden gewoon nog een lief klein wondertje, ongeacht wat het geslacht ook is. We willen nu wel graag een 4e en ik weet zeker dat we dan weer opmerkingen krijgen, want vele hebben na onze kleine meid al gezeg. Nou is het genoeg he nou heb je van beide wat! Moet je nog meer? wat ben je een oermama? pffffff houd het dan nooit op!! Meis geniet lekker van je zwangerschap elk kindje is een prachtig wondertje, ongeacht wat het geslacht is. laat anderen maar lekker kletsen het is jullie wondertje!!
Beetje jammer dat mensen er vanuit gaan dat iedereen graag beide geslachten wil hebben in zijn gezin, wat een onzin.... Raar ook dat je familie denkt dat je het erg zou vinden dat je geen meisje krijgt. Wat je niet kent mis je ook niet Gewoon lekker blij zijn met je derde mannetje en niks van hun aantrekken.
Ik kreeg zulke opmerkingen al toen het geslacht niet eens bekend was!! 'Ja na deze willen jullie vast wel nog een, en dan het liefste jongen en meisje van allebei eentje' Ja we willen graag twee kinderen als ons dat gegeven is, maar het geslacht boeit me dan echt niet, zoals meerdere al zeiden; we willen graag een kind, geen geslacht. Snap die mensen ook nooit, ik laat ze maar lekker waaien. Elk kleintje is een geschenk en degene die zulke opmerkingen maken snappen dat weer niet.
Oh ik krijg die opmerkingen nog steeds, dat zal wel nooit meer overgaan. Heb drie meiden. Hebben ze wat te kletsen toch, ze weten niet beter
Ben ook zwanger van mn 3e jongen en in mn omgeving overal meisjes. En dan van die mensen die zeggen dat ik een echte meisjesmama zou zijn... Nou blijkbaar niet want de combi van mijn man en mij maakt alleen maar jongens! (had ik stiekem nu wel graag een meisje gewild?? Ja, maar ik weet hoe bijzonder het is om uberhaupt een kind te mogen krijgen dus JA ik ben zeeeer blij en gelukkig met dit jochie!!)
aaah meid het is waarschijnlijk gewoon een gedachte van iedereen die ze uitspreken en wat niet zo negatief is bedoeld hoor...