Wauw, super!!! Ja, sonja bakker werkt goed, knap van je hoor! En plurkie, ik heb ook maat 44. Ben vreselijk lang, dat dan weer wel, weeg 85 kilo. Hier ook nog alles op de buik. En bovenbenen, die zijn me lelijk dik. Hmm, misschien ook weer aan de sonja bakker? Ik kan het alleen nooit langer dan vier weken volhouden...
Sonja Bakker is voor mij echt het beste dieet wat ik ooit heb geprobeerd en geloof me ik heb wat dieeten geprobeerd Ik werk dan niet vanuit haar boek maar krijg iedere week mijn persoonlijk menu via de mail ...
Scheelt denk ik heel veel dat je persoonlijke menu's krijgt boek is voor heel veel mensen slecht vol te houden omdat het best karige menu's zijn. Ben echt trots op je dat je het zo goed volhoudt! Ga ook zeker kijken naar je
Meid, terecht dat je trots bent op jezelf! Een SUPER PRESTATIE, echt waar. Houd vol en ga door! Wat zal je je ook een stuk fitter voelen, niet?
Oh, dat is nog veel beter. Kunnen win wellicht ook wel doen, we verzonnen namelijk steeds andere maaltijden haha! Maar nogmaals: super van je! En nu lekker doorgaan, hè?
hihihih i know maar toch bedankt .. @Nikki88: Ik voel me veel fitter en dat word straks alleen maar beter want na de zwangerschap ga ik natuurlijk gewoon verder Iedereen enorm bedankt voor de lieve reacties
Goed zeg! Tuurlijk ben je supertrots. Lekker van genieten en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Dubbel genieten dus
Als het goed is de 24ste augustus ... maar hou even de tv gids in de gaten voor de zekerheid, kan namelijk ook een dag later zijn
Wauw super goed joh! Ging het bij mij maar zo...ik probeer het wel maar et wil niet! Hier ook die beruchte maat 44...met 85 kilo. Het gaat langzaam maar het gaat...hihi! Oww...wel ff zeggen nog hoor...in de lounge wanneer het op tv komt...ik wil het echt zien! Hihi!