Ik ken het gevoel en het smaakt naar MEER! Dus vooral door gaan inderdaad! Zet hem op meid je hebt laten zien dat je het kan dus hoppakee door gaan! En IEDEREEN kan dit, maar je moet t wel echt willen!
Chantal ik hou de tv gids in de gaten Hier ook maatje 44 maar ben daar nu al heel blij mee aangezien ik pas nog in 46 zat. Hoop hier nog door te stromen naar 42
hier scheelt het volgens mij wel weer dat ik zwanger ben. ben ( nog) niet misselijk maar wel weer veel sneller vol als normaal. wat ik gister op heb in totaal 3 boterhammen halve liter chocomel( dit was niet de bedoeling maar had een flesje besteld en was een halve liter en helemaal opgedronken. maar drink het normaal verder nooit) stukjes watermeloen kopje soep en s''avonds friet met een snack verdre niets gesnaaid en s''avonds zelfs helemaal geen drinken of wat meer op. gewoon geen zin in! scheelt natuurlijk ook wel weer.
knap hoor!! ik heb nog allemaal splinter nieuwe broeken van maat 42 - 44 hier liggen.....heb ze allemaal te koop gezet, zal lang duren eer ik daar weer in kan en wordt alleen maar verdrietig als ik ze zie liggen.... nog mensen intresse in spijkerbroeken, diverse modellen?? haha woon in de drechtsteden