Wij gaan volgende week 3 weken naar italie, nou is Elise nog niet zindelijk dus draagt normaal rompers maar ondertussen zijn er in haar maat veel jurkjes die er van uitgaan dat kindjes een broekje dragen en geen romper. Nu zal het in italie ook wel zo warm worden dat het lekker is om een onderbroekje en jurkje te dragen...maar ik ben zeer onbekend in onderbroeken land haha Mijn meisje heeft een flinke bilpartij dus ik gok dat ze maat 98/104 nodig heeft (kleding is nu bijna 98). maar wat voor soort ondergoed moet ik nu kopen, slips lijkt me niet over de luier passen. Volgens mij blijven alleen boxers over dan? Weet iemand hoe die van de hema vallen of de H&M?
Onderbroekjes & hemdjes - online bestellen- babywalz als baby al had ik vr zoontje van deze setjes ipv rompers, in de zomer.
Met warm weer zou ik zo min mogelijk laagjes aantrekken. Een luier(broekje) is al een soort onderbroek. Ik zou dus gewoon luierbroekjes kopen. Want op een hete dag is het best warm in een luier en boxer en jurk/rok.
Ik zou geen ondergoed over een luier doen, behalve een romper. Een luier blijft ook prima zitten zonder dat er iets overheen gaat hoor.
Ik dacht ook een beetje om het zicht, sommige van die jurkjes (heb ze van mijn zusje) zijn best kort en dan die je telkens de luier maar ook als ze bijvoorbeeld in de zandbak zit...thuis heb ik dan een korte legging maar dat leek me nog warmer
Inderdaad, gewoon bij de Zeeman of C&A onderbroekjes halen... Qua maat zou ik even kijken hoe ze vallen en het model wat je kiest... Evt 92 als 98/104 meenemen, als ze zindelijk is/wordt dan zal ze weer even maat teruggaan in ondergoed!
Gewone slips passen prima hoor over de luier. Ik vind dat de luiers beter blijft zitten met een onderbroekje erover heen.
Hier hadden we boxertjes over de luier vorig jaar. Bleef de luier beter zitten en het leek mooier onder een jurkje. Ik zou inderdaad 98-104 nemen, het liefst met stretch. Mijn dochter heeft de boxers van ten cate, die zitten haar goed. En nog een paar van de zeeman op reserve.