Hoi! Ik ben nu bijna 15 weken zwanger en eerst voelde ik me prima! Had veel energie en was gewoon 32 uur aan het werk (in de zorg) Nu de laatste twee weken speelt mijn kwaal erg op, heb namelijk last van meniere, draaiduizeligheid. Heb t weekend zelfs twee aanvallen gehad 's nachts. Ook veel hoofdpijn, drukkend gevoel in t hoofd wat allemaal bij meniere past. Is er nog iemand die het herkent, dat tijdens de zwangerschap ook de meniere verergert? Ben daardoor ook even voor 50% gaan werken, beetje meer rust kan nu echt geen kwaad.. Ben benieuwd naar jullie reacties!
Hi, ik heb nog nooit van meniere gehoord? Wat is dat precies? Wat ik wel heb sinds een week is ook een vervelende hoofdpijn die meestal aan het end van de dag komt opzetten en door trekt naar mn nek..het bonkt een beetje en dit heb ik nog nooit gehad..
ik heb ook meniere, het is bij mij niet erger nu, wel de druk op mijn hoofd/oren omdat ik geen medicatie meer mag, je mag me altijd pb-en
Meniere is een aandoening waarbij je last hebt van draaiduizelingen, deze treden aanvalsgewijs op. Dus het ene moment heb ik nergens last van, en dan kan ik opeens een aanval krijgen. T is net een gevoel alsof je heel hard naar beneden valt, steeds over de kop. Beetje moeilijk uit te leggen misschien. Het heeft te maken met je evenwichtsorgaan. Heb het normaal heel sporadisch, nu echter veel vaker Hoofdpijn heb ik ook ja.. Eigenlijk de hele dag. Hoop maar dat het wel weer overgaat tijdens de zwangerschap