Ik herken het ook helemaal! Op mijn werk moet ik echt alles opschrijven en nog vergeet ik de helft. Verder ben ik na 10 werken al weer zo afgeleid dat ik echt even wat anders moet doen. Ik wordt echt gek van mezelf. Ik waarschuw op het moment iedereen bij voorbaat al dat ze voorlopig niet op mij moeten rekenen wat dat betreft.
Hee... erg herkenbaar allemaal...normaal ben ik best wel gemiddeld slim zeg maar, onthield altijd alles!!! Nu ben ik echt een zeef...dacht eerst dat ik echt dommer was geworden, maar hoort er gelukkig allemaal bij! Op mijn werk vind ik dat soms best lastig, vooral omdat ik geen ZEUR wil zijn en mijn collega's tot last wil zijn, maar gaat inderdaad gewoon zonder dat je het zelf ook maar wilt!!!! Maargoed, we hebben een goed excuus toch? We krijgen er straks heel wat moois voor terug... Liefs een trotse aankomende moeder
Herkenbaar! Onthoud normaal altijd alles en vergeet niks maar nu........wordt net gebeld door de dierenarts, pinpasje laten liggen en zo kunnen we doorgaan.... Moet me echt concentreren en daar heb ik al meer moeite mee als normaal. Moet me dan echt effe afsluiten als het om iets belangrijk gaat. Ben net al 2 keer naar boven gelopen......weet niet meer waarom, denk nog een keer naar boven dan weet ik het wel.......nada....leeg boven....zal er nog wel achterkomen. Maar goed te lezen dat het er blijkbaar bij hoort. gr. cassandra
Ja, doe ik ook. Mijn Outlook-agenda maakt overuren omdat ik er nu ook alle taken in zet die ik moet doen, met piepjes om me eraan te herinneren Groetjes, Wendy
Dit is idd zoooo herkenbaar... Kan me er soms wel aan storen hoor! Vooral op mijn werk. Heb normaal vrij veel verantwoordelijkheden tegelijk maar schuif dit nu toch een beetje door. Wil geen fouten gaan maken doordat ik bv. een klant vergeet te bellen ofzo. En die boodschappen :x Keurig het lijstje maken en dan in de winkel staan en het lijstje vergeten zijn... Of nog erger met een kar vol boodschappen met mijn dochter bij de kassa staan en dan je portemonnee vergeten zijn. En zo kan ik nog wel een uur doorgaan... De meeste dingen zijn gelukkig nog wel grappig en mensen om mij heen zeggen idd automatisch al "och laat maar zwangerschapsdementie"
ik heb ook al erg veel last van m'n zwangerschapsdementie!! vind het eigenlijk wel lekker, na de bevalling komt mijn geheugen wel weer terug! hahahaha
Ik weet dat ook ik vergeetachtig ben. Iedere dag zijn er wel voorbeelden. Kan ze alleen niet benoemen, omdat ik ze vergeten ben! Haha!
Ik merk nu dat ik dingen die ik normaal automatisch doe, fout doe. Zo nam ik vorige week op weg naar mijn werk op de snelweg ineens de verkeerde afslag en deed ik vanochtend vaatwaspoeder in de voerbak van de hond (!?). Gelukkig merkte ik het op tijd!! Pim
Heel herkenbaar. Dit heb ik nu dus ook weer. Hele simpele woorden zoals paraplu, printer of wat dan ook. Frustreer mezelf er gewoon mee. Ik ben ook nog zo 1 die een boodschappenlijstje maakt en dan lekker het lijstje vergeet. Allemaal dat soort dingen.
ik heb dat ook heel erg. Als wij visite hebben vraag ik of ze wat drinken willen hebben,ze vertellen het ik pak de glazen uit de kast doet de koelkastopen en ja hoor ben het weer vergeten. Als ik met iemand praat dan hoor ik de persoon praten op een gegeven moment raak ik totaal van de wereld (concentratie op 0) dan vraagt de persoon snap je het? ik zeg dan huh sorry watzei je nou als laatst? terwijl ik eigenlijk het hele verhaal niet eens gehoord hebt. echt schaamte soms hoor. in de klas ook vroeg de lerares mij wat . ik reageerde niet eens ik wist niet eens dat ze mij riep. ik staarde gewoon voor me uit. iedereen zei gelukkig de hormonen. Toen pas werd ik wakker.
ben al een aardig tijdje de weg kwijt soms lijkt het wel, gevallen die ik hier lees vallen (in mijn ogen dan ff) in het niet bij wat mij nu gebeurt is, morgen een afspraak bij de gyn (had ik vorige week al gemaakt) maar weet nu inmiddels wel de reden waarom ik de afspraak had gemaakt.... schaam me eigen dood om het neer te zetten en hoop ergens dat de weldenkende onder ons mischien een klein beetje kunnen raden wat ik vergeten ben (snap ook echt totaal niet hoe ik het kunnen vergeten, maar goed niks meer aan te doen helaas) hoop toch zo verschrikkelijk dat ik er niks aan over heb gehouden maar dat hoor ik morgen wel....
nou zojuist bij de gyn vandaan, baarmoeder, eierstokken, en baarmoederslijmvlies zagen er heel mooi uit...hij kon ook mijn gesprongen eitje zien, dus dat was allemaal positief....... wel had ik ontzettend veel bloedverlies bij mijn baarmoedermond, en vroeg hij of ik soms ongesteld moest worden...wat ik dus pas volgende week woe-donderdag verwacht....dus dat was het ook niet... hij vroeg of ik soms zwanger kon zijn??? ik zei al "dat lijkt me dan wel heel sterk", want de weg was toch aardig versperd (als jullie begrijpen wat ik bedoel)...volgens hem hoeft dat niet eens zoveel uit te maken, maar zou volgens hem wel het bloedverlies verklaren, terugrekenend naar mijn eisprong naar nu zou het te verklaren zijn dat het van een eventuele innesteling zou zijn, maar daar heb ik zelf ontzettend weinig vertrouwen in, en baart me dat ook wel zorgen eerlijk gezegd... ook heeft een hij paar uitstrijkjes gemaakt om op kweek te zetten om te kijken of er toch mischien een ontsteking zit, en daar hoor ik over 3 wkn de uitslag van...dus ja al met al dat stomme acherlijke vergeetachtige gedoe, je wordt er helemaal gek van.... ik vondt het al erg genoeg af en toe mijn tas te laten staan bij de balie van de bank....of dat ik zo mijn tassen tijdens het winkelen neerzet om wat te gaan passen en daarna zo de winkel uitloop om er later pas achter te komen dat ik mijn tassen vergeten ben...of nog erger om op vrijdag om kwart over 12 naar school te gaan om de kids op te halen (woensdag ook altijd kwart over 12) terwijl ze vrijdag's om 12 uur uit zijn.. was er maar een of ander pilletje wat ervoor zorgde dat je niet zo stom hoefde te zijn....maar goed liever dat soort dingen dan maar dan wat ik nu vergeten was, dat hoop ik niet meer mee te maken... groetjes