Hoi dames Ik weet nu sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben. Ben nu zo'n 4,5 wk. Afgelopen weekend had ik behoorlijk heftige krampen, maar ook erg druk en actief geweest. Nu heb ik sinds vanmiddag een wat trekkend gevoel midden in mijn rug en tussen mijn schouderbladen. Manlief, goed bedoeld gegoogeld en die kwam met een buitenbaarmoederlijke zwangerschap op de proppen. Nu schijt ik natuurlijk 7 kleuren stront dat snappen jullie. Komt dit jullie bekend voor? Voelt een beetje als overbelasting/verkeerd gelegem
Zit die kramp dan niet te hoog? Ik hoop het niet voor je! Ik heb ook best wat krampen gehad, en tot nu toe gaat het goed..
In bepaalde gevallen is Google je ergste vijand Beter niet gaan Googelen maar gewoon rustig aandoen, ik heb de eerste weken ook enkele malen gigantische krampen gehad en wist zeker dat het niet goed zou zitten maar ben ondertussen al bevallen Het wil niet altijd wat zeggen maar je kan sowieso altijd je verloskundige bellen als je zo bang bent.
Nou idd voor je het weet ben je drie keer dood en begraven. De kramp zit echt wel in mijn baarmoeder, net als heftige menstruatiepijn VK vanochtend gebeld om me aan te melden. Krampen wel besproken en zij dacht andere niets ernstigs. Toen echter nog geen rugpijn. Wil ook niet van het ergste uitgaan maar toch.. Zo onzeker als wat
Same here..sinds paar dagen enorme rugpijn..En ook in schouder, tussen schouderbladen.. Ook gegoogled..Heb mezelf Google verbod gegeven want my God wat eeb horrorverhalen.. Hoop dat het snel wegtrekt , ook bij jou caresse!
Ik lag dubbel van de pijn, kon niks meer, zeer pijnlijke schouder en zie mijn banner Het kan gewoon goed gaan
Echt een buitenbaarmoederlijke zwangerschap die pijn is anders dan wanneer je zwanger bent. Weet er helaas alles vanaf. Vergeet niet dat alles daarbinnen verandert en groeit. Je lichaam moet zich daaraan aanpassen. Bij twijfel echter de verloskundige bellen.
toen ik in 2011 zwanger was van mijn dochter had ik met 13 weken een goede echo gehad , kindje gezien hartje klopte ... helemaal goed dus . Dag erna kreeg ik ontzettende buikpijn rechts onderin , kon niet rechtop lopen zo pijnlijk was het .huisarts dacht een blinde darm ontsteking en stuurde me naar de SEH verteld dat ik zwanger was en n goede echo gehad had de dag ervoor , toch dachten zij ook aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap . bleek dat er op de echo te zien was dat ik een paar cystes in mijn eierstokken had zitten . ik zou dus zeker even goed laten kijken. de cystes waren toen gelukkig zelf opgelost maar kneep m wel behoorlijk