Ben zo zenuwachtig!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door evelien297, 23 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Toen ik met de pil gestopt was was ik overtuigd dag ik zwanger was, alle.symtomen voelde me echt zwanger. .
    Toen ik t los liet en op vakantie ging werd ik ongesteld.
    Je kan natuurlijk zwanger zijn maar ontpilleb kan ook veel doen in je lijf.

2. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik ben gewoon nog aan de pil, dus niet gestopt! Ontpillen dus ook niet dus dat kan het niet zijn :)

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    En vannacht gewoon gedroomd over testen die niet klopten.. Ene test was wit en andere test geprobeerd en zwanger. Daarna digitaal gedaan en gaf aan 'niet zwanger'. Haha zal er wel te veel mee bezig zijn ;)

Maar die pijnlijke borsten houden nog steeds aan, inclusief pijn in mijn onderbuik en met vlagen misselijk. Heeel gek allemaal..

Ik kijk het nog wel 2 weken aan ofzo weet ook niet wat ik anders moet :(

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik krijg een beetje het idee dat je ontzettend graag zwanger wilt zijn en hoopt dwars door de pil ondanks negatieve testen toch zwanger te zijn. Die kans is bij correct gebruik van de pil echt heel klein. De pil zorgt er namelijk voor dat je geen eisprong krijgt. Zonder eisprong geen zwangerschap!

Bovendien krijg je symptomen door aanmaak van HCG. Dus mochten het daadwerkelijk zwangerschapssymptomen zijn, dan had je intussen al positief moeten testen.

Ook hebbe de meeste vrouwen in de ronde dat ze zwanger bleken juist nergens last van, terwijl in de rondes dat ze niet zwanger waren, ze juist allerlei symptomen hadden.

Wellicht is je hormoonhuishouding gewoon in de war en dat hoeft helaas niet automatisch op een zwangerschap te duiden.

Denk je ondanks de talloze negatieve zwangerschapstesten nog steeds zwanger te zijn, vraag dan de huisarts om een bloedtest of laat een echo maken.

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Be Happy, bedankt voor de reality check :) Ik kijk deze cyclus (met pil) gewoon aan. Als ik in de stopweek weer ongesteld wordt, weet ik genoeg. Ik wil inderdaad graag zwanger zijn, maar moet het ook loslaten omdat mijn man echt nog niet wilt.

Ik maak mezelf alleen maar gek :)

Deel Deze Pagina