zwangerschaps symptomen of?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door myy003, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. myy003

myy003 Lid

19 feb 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL

In januari heb ik mijn laatste pil gehad. 11 februari savonds voor t slapen gaan had ik mijn ontrekkingsbloeding. Deze duurde 3a 4 dagen, normaal 6 a 7. Ik heb verschillende symtomen (gehad) misselijkheid, buikpijn, hoofdpijn, moe, opgezette buik, obstipatie en nu laatste dagen pijnlijke borsten en grote opgezette borsten. ( normaal nooit last van voor ongesteldheid. Ben eens eerder gestopt met de pil toen ook nooit ergens last van gehad.
    Ik heb gister een test gedaan en die was negatief.
    Kan het zijn dat ik gewoon te vroeg test of?

2. Fleurtjeee28

Fleurtjeee28 Niet meer actief

Toen ik me spiraatje had laten verwijderen had ik ook al die klachten en dacht ook dat ik zwanger zou zijn..
    Nou ik weet nu heel zeker dat dat niet zo is haha!

Ontpillen is heel erg verwarrend en lijkt allemaal alsof je zwanger bent.
    Het is niet onmogelijk hoor! Maar kans is niet heel groot.
    Ook kan je menstruatie een tijdje op zich laten wachten doordat je lichaam het nu zelf op moet pakken.
    Doe op je verwachte NOD een test en als die negatief is een weekje later weer.. Als die nog negatief is dan kan je wel wel vanuit gaan dat je gewoon aan het ontpillen bent..

3. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Hallo!

Ik ben net aangemeld omdat ik graan mijn verhaal wil delen en jullie meningen hierover wil weten. Ik weet niet waar ik anders terecht moet hihi. Ik heb vrijdags 6 maart seks gehad met mijn vriend en toen we naar bed wilde om te slapen kwam ik erachter dat ik mijn pil van donderdagavond vergeten was, dit was in mijn tweede week. Ik heb ze die avond allebei ingenomen en volgens de bijsluiter zou ik alsnog beschermd zijn, zucht. Dacht ik! Die zaterdag zou ik mijn eisprong hebben en eerst dacht ik nog nee, ik ben gewoon beschermd. Die zaterdagmiddag had ik flinke steken in me buik, dat werd later de dag en avond minder. Nu heb ik sinds een paar dagen af en toe wat steekjes in mn buik, vooral me onderbuik. Ik heb gespannen borsten en gevoelige tepels en dit heb ik ook nooit eerder gehad. Ik heb het af en toe echt koud maar mn wangen gloeien, ook heb ik sinds vandaag een flink opgezette buik, ook weer mn onderbuik met aardig wat steken hier en daar. Dit kan natuurlijk ook mn menstruatie zijn die op gang komt maar deze symptomen heb ik normaal nooit bij een menstruatie. Ik wacht natuurlijk eerst zaterdag af, de dag waarop ik ongesteld moet worden. Maar nu wil ik wel graag weten, is het mogelijk dat ik toch zwanger zou kunnen zijn ?! :(

Liefs!

4. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Misschien nog iets om er bij te vermelden, ik weet niet of dit ook symptomen zijn maar ik meld het gewoon even, heb heel af en toe ook zo gevoel in me buik alsof ik heel zenuwachtig ergens voor ben, dit is na een paar seconden al weer weg. Heb ook af en toe wat steekjes in mn rechter bovenbeen!

5. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Herkenbaar! Heb hetzelfde. Inderdaad dat zenuwtje van een paar tellen in je buik.. Laat je het zaterdag weten?

6. myy003

myy003 Lid

19 feb 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat het een kleine kans is amanda, maar je hoort het heelnsoms wel eena dat je zwanger word door de pil heen. Denk idd ff afwachten en anders testje dan weet je meer :)

7. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Nadientje, apart gevoel! Wat voor symptomen heb jij nog meer?

Myy003, ik dacht zelf ook een kleine kans omdat ik gewoon nog beschermd zou zijn, maar nu met al deze symptomen die ik nooit eerder heb gehad met een menstruatie. Ik wacht inderdaad zaterdag even af en anders een testje en dan laat ik het weten

8. myy003

myy003 Lid

19 feb 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd dan! Ik vind het bij mij idd ook zo vreemd, heb dit allemaal normaal nooit en had zelf ook al t gevoel een beetje al klaar te zijn met ontpillen. We zullen t zien, afwachten

9. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Myy003, spannend allemaal! Wanneer ga jij weer testen of wacht je af?

10. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Amanda, zie ander topic ;) Daar heb ik ze opgenoemd.. omdat ik het zo raar vind. Ik paniek al snel hoor, maar deze keer is het anders. Het voelt zo gek, ik weet niet hoe ik het anders moet benoemen :)

11. myy003

myy003 Lid

19 feb 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigenlijk wil ik afwachten maar ik weet niet of ik dat wel kan :p.

12. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Nadientje, aah oke! Aardig lijstje. Ik heb het inderdaad ook wel is eerder gedacht maar ook deze keer bij mij voelt anders, ander soort buikpijn etc. symptomen die ik voor het allereerst tegenkom..

13. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Myy003, hahah ik snap je, duurt allemaal veelste lang!!

14. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Test was zonet negatief.. Dus er lijkt voor mij niets aan het handje!

15. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Nadientje, kun je weer gerust verder!

16. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ja, ik maakte me best druk erom ivm dat ik nog aan de pil ben.. Kan toch niet goed zijn als er al iets in je buik groeit lijkt me. Volgende week doe ik voor de zekerheid een tweede test. Laat je het weten zaterdag? Ben benieuwd!

17. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Ja precies, je weet maar nooit natuurlijk! Ik heb vanochtend een klein beetje licht roze bloedverlies gehad dus begin aan ene kant wel te twijfelen zovan er komt gewoon een menstruatie aan, maar aan de andere kant is me buik nog zo druk met rommelen en steekjes hier een daar en dan nog is die symptomen, die ik noooit eerder heb gehad. Ik ga zaterdag testen en dan laat ik het weten, ik doe denk ik zondagochtend ook nog eentje voor alle zekerheid!

18. myy003

myy003 Lid

19 feb 2015
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb opeens allemaal kleine bultjes op mn handen, en ik kan mn ringen niet meer om( door bultjes) kan dit ook met symptomen te maken hebben? Heb dit nog nooit eerder gehad.

19. Amandaxxx

Amandaxxx Actief lid

16 mrt 2015
    130
    0
    0
    Hmm dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel sinds ongeveer een week/anderhalve week kleine bultjes op mn wangen dacht ook dat dit een symptoom was, maar of ze ook op je handen voorkomen weet ik eigenlijk niet..

20. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Dat weet ik ook niet, eerlijk gezegd :)

Deel Deze Pagina