de hele dag misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eefje1, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje1

Eefje1 Lid

12 nov 2007
    70
    0
    0
    hallo

ik ben benieuwd wie er nog meer de hele dag misselijk zijn, gelukkig wel zonder te spugen, heeft er misschien iemand tips voel me zo beroerd de hele dag , ik heb het ook al in mijn rug en ben doodmoe
    ik zou wel hele dagen willen slapen
    probeer tussendoor nog wat extra's te eten omdat ik het idee heb dat het wel helpt tegen de misselijkheid

groetjes eva

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Bij mij hielp het om elke ochtend 'even' te spugen.
    Ik ben absoluut alles behalve een fan van over m'n nek gaan maar bij mij hielp het wel! Als ik 't 's ochtends had gedaan was ik niet meer misselijk, deed ik het niet was ik ook de hele dag kotsmisselijk!
    Enne... ik heb 't, bij beide keren, de hele zwangerschap gehad! Elke ochtend weer...

Sterkte ermee!

3. Niet meer actief

Ik had het ook, maar at ook op hele rare tijden.
    Toen had me vk me het advies gegeven, om om de 2 uurtjes iets kleins en lichts te eten, vooral s'morgens, bijvoorbeeld een beschuitje of zo, of cracker.
    Hielp bij mij erg goed, was ook kotsmisselijk zonder te hoeven spugen (gelukkig)
    Maar dit hielp echt bij mij.

4. EdNe

EdNe Actief lid

22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    hallo,
    's morgens voor je opstaat wat crackers of zo eten help idd wel. Ik heb ook tot een tiental weken constant een misselijk gevoel gehad (wel af en toe spugen), is toen 2 weken weg geweest (ik heel blij) maar sinds een weekje is het er terug. :(
    En regelmatig eten helpt zeker ook. Ik denk soms dat ik echt misselijk ben omdat ik te lang wacht met eten. Heb ook steeds iets mee in m'n handtas nu.
    Het doet zeker goed om af en toe eens te spugen maar ik kan dat niet zomaar altijd, had in het begin ook steeds een bakje naast me staan hier in huis maar daarin lukte het nooit. En af en toe als ik gewoon even boven de wc ging hangen kwam het er dan plots toch uit. Niet leuk maar hoort er helaas bij....
    Dat moe zijn is ook heel herkenbaar, de laatste tijd is dat bij mij precies wel beter maar rust toch nog wel meer dan voordien.
    Hoe dan ook... geniet van je zwangerschap, het zal zeker wel minderen!

Groetjes

5. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Ik ben ook de hele dag misselijk. En er is ook niet een echt vast ritme in te ontdekken. Vaak gaat ht na het avondeten wat beter. Soms helpt regelmatig eten soms komt het er ook weer uit en helpt het dus niet. Ik onderga het maar probeer me er niet teveel tegen te verzetten omdat het dan erger wordt. Wel probeer ik dingetjes zoals in bed eten, homeopathische pilletjes tegen misselijkheid, gemberbolletjes, veel drinken, frisse lucht, enz. Maar ik het het middeltje nog niet ontdekt!

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb tot de 17 weken iedere dag overgegeven en was iedere dag misselijk,helaas hiep bij mij niet veel. ik kreeg wel als advies mee kleine beetjes weten en vaker eten.

suc6 en je moet maar zo denk het is voor een goed doel en het word ook wel weer minder ;)

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    tips heb ik helaas niet dan als het kan veel rusten en plat liggen helpt bij mij
    zo heb je dagen dat je up en downs hebt.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Bij Daan was ik tot op de laatste dag misselijk en overgeven nu weer de hele dag heb nu zetpilen gekregen voor de momenten dat het echt niet meer gaat

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik ben nu een week of 3 kots misselijk de heledag

zelf zoerg dat ik 6 kg afgevallen ben

nu ben ik nog wel de heledag misselijk maar spuug wel minder

fijn is het niet kan ik je zeggen

10. shenna 85

shenna 85 Lid

10 nov 2007
    31
    0
    0
    Hoi Meiden

Ik heb er ook last van ...van sochtends vroeg tot savonds laat ...alles wat ik ruik maakt me aan t kokhalzen :cry: Ik hoop dat t snel over gaat want het lijkt wel met de dag erger te worden.
    Hoe doen jullie dat met jullie werk? niemand weet t nog bij mij dus durf me eigelijk ook niet ziek te melden...ook omdat ik niet weet hoelang dit nog gaat duren :cry:

meiden suc6 en inderdaad het is voor een heel goed doel!
    Kus Shenna

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik ben ook de hele dag misselijk geweest voordat ik al overtijd was.
    De ene morgen wel overgeven en de andere morgen niet, maar dit had geen invloed op de misselijkheid.
    De misselijkheid is nog steeds niet helemaal weg helaas.

Deel Deze Pagina