Vanaf wanneer durfden jullie het aan om iets te kopen voor de baby? Ik ben nu 6 weken zwanger en durf er nog niet aan te denken dat alles goed gaat. Natuurlijk moet ik positief denken, maar dit is mijn eerste zwangerschap na 15 maanden proberen. Is vast heel herkenbaar voor vele onder ons! Maar wanneer kochten jullie het eerste paar sokjes etc.?
Hier ook na de eerste echo. Dan heb je toch wat meer zekerheid en gaat het nog meer leven voor jezelf.
Toen ik 6 wk 2dg was hebben we een echo gehad,hartje zien en horen kloppen! Mijn vriend en ik waren zo blij dat we 2 mutsjes hadde gekocht, 1tje met I love mama en 1 met I love papa! We konden het gwoon niet laten....
Ik heb pas na de 12-weken echo iets gekocht. (Dat was voor ons de tweede echo.) We hadden al wel wat kleinigheidjes gekregen van familie / vriendin. Maar eigenlijk vond ik dat best eng. Ik dacht: stel dat het misgaat, wat moet ik hier dan mee? Maar wij hebben dan ook vrij lang moeten wachten (ong. 1,5 jaar) en tussendoor een vmk gehad. Misschien dat ik er daarom wat minder ontspannen instond. Ik zou gewoon doen wat voor jou goed voelt! Zodra jij zin hebt om je zwangerschap te vieren met een leuk setje kleertjes: lekker doen. 't Voelt heerlijk!!!
Bij 8 en halve week had ik 5 goede echo's gehad en begon ik er langzaam in te geloven. Om dat te vieren heb ik iets kleins gekocht. Losgegaan ben ik pas toen ik bij bijna 13 weken echo nummer zoveel goed was. Toen was geen enkele winkel meer veilig voor me .
Allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb meteen na de positieve test bij Prenatal een shirtje gekocht voor mijn man met de tekst: Papa's kanjer. hihi... Verder heb ik gewacht met spulletjes kopen tot na de 12 weken echo. Toen heb ik mezelf 2 buikbanden cadeau gedaan Geniet van je zwangerschap!
nog niks gekocht.... Raar? ik heb zoiets, wacht wel tot de 20 weken echo... maar begint nu wel te kriebelen hoor!!
ik heb volgende week vrijdag de eerste echo. Dan ben ik op 1 dag na 8 weken zwanger. Misschien dat ik iets kleins koop als alles goed is. Wat gaat de tijd dan toch langzaam hahaha!
ik heb na de eerste echo met 10 weken van me moeder sokjes gehad en van me nicht wat baby zwitsal producten, ik heb vorige week de 20 weken echo gehad dat was helemaal goed en heb ik deze week zelf pas 2 setjes kleding gekocht en wat rompertjes, ik heb ook nog alles bewaard van mijn eerste dus ik hoef niet zoveel nieuw te kopen dus binnenkort maar eens gaan uitzoeken wat er weg kan en wat niet.
Ik heb alleen wat kleine cadeautjes voor de opa's en oma's gekocht. Verder nog niets. Vrijdag krijg ik mijn eerste echo en als die goed is, durf ik meer te denken aan de aanschaf van een kinderwagen, kamer, kleertjes enzo. Nog even volhouden en dan mag ik los
Bij de eerste na de 20 weken echo pas. Nu ook trouwens, maar nu krijg ik een meisje (eerste was een jongetje) dus nu kon es wat roze kopen,haha en mocht ik dus weer shoppen.
Ik heb nu een pakje gekocht, en de rest koop ik na de 20 weken echo. Zo heb ik het bij mijn eerste ook gedaan...kan niet wachten...