Hebben jullie er ook zoveel last van dat je gigantische veel gebeld word door van die stomme aanbiedingen voor tel. gas enz enz enz. het is al weken aan de gang dat ze je weer eens wat aanbieden via de telefoon. Ik heb maar besloten om voortaan alle geheime nummers maar te gaan negeren want je word er hartsikke moe van. Wie hebben nog meer deze ergenis????
Gelukkig niet. Wij hebben geen geheim nummer, maar staan niet in het telefoonboek en ons nummer kun je ook niet vinden op internet. Dat scheelt echt zoveel ergernis, kan het iedereen aandraden.
oooooow ik herken het! VRESELIJK die mensen die je van alles proberen aan te smeren Ik word echt doodziek van dat volk! Ik neem dus ook geen geheime nummers meer op! Als het dan toch mensen blijken te zijn die mij echt moeten spreken, moeten ze maar een voicemail inspreken
Ja, hier is dat ook het geval ... maar ik moet iets heeeeeel ergs bekennen als student deed ik dat ook als bijbaantje, mensen lastig vallen met vragen van een call-centre Het betaalde erg goed ! Daarom beantwoord ik de vragen soms wel, maar niet altijd hoor ! Soms bellen ze wel iedere dag voor iets ... O ja ... en geheime nummers kunnen ook gebeld worden ... de nummer worden willekeurig samengesteld ... dus een geheim nummer is geen garantie dat ze niet bellen. Groetjes, Nikki F
Weet je wat ik vaak doe. Als er weer iemand belt voor het een of ander, dan zet ik de telefoonhoorn op tafel en ik hang niet op. Vervolgens ga ik gewoon verder waarmee ik bezig was. Zij ratelen dan hun hele verhaal op.........en op een gegeven moment hangen ze vanzelf op. Ze hebben dan wel heel wat "kostbare" tijd aan je besteedt. Wat ik ook wel eens doe als ze vragen: "Spreek ik met .............". Dan zeg ik: "Nee, die is al maanden op vakantie, ik pas alleen maar op het huis en ik heb geen idee wanneer ze weer thuis komt. Ik maak er meestal maar wat van..... Groetjes,
Ik vindt het ook belachelijk hoeveel telefoontjes binnenkomen. Soms lijkt het alsof de ene die me net heb gebeld dan ook doorbelt naar de andere om te zeggen - hey - die is thuis, probeer haar maar. En dan krijg ik binnen 10 minuten weer een telefoontje. Mijn man kan heel bot tegen hun doen - gelijk van - ik heb nu geen tijd, als je mij je nummer geeft bel ik jou terug. ja - maar dat mag niet zegt ze dan -hoe kom je aan mijn nummer dan? en zo gaat het door. Uiteindelijk zegt ie dan - weet je - ik moet nu weg en klik.
Ik herken het. Soms word ik er helemaal gestoord van. Ze hebben nu ook mijn mobiele nummer ontdekt. Hoe ze daar aan komen mag joost weten, maar dat is pas echt irritant. Heb gevraagd hoe ze er aan komen en dan wordt je afgescheept met: u zult wel een of andere enquete hebben ingevuld. Nou zeg ik je, dat is wel de laatst plaats waar ik mijn mobiele nummer achterlaat. Ik probeer trouwens wel altijd onderscheid te maken tussen verkooppraatjes en onderzoekspraatjes. Ben zelf werkzaam in de marketing en ik weet dus hoe moeilijk het is om juiste en volledige marktgegevens te verkrijgen. Daar probeer ik, als ik tijd heb, wel aan mee te werken. Zolang het maar op mijn thuisnummer is dan Liefs Heel
Heel herkenbaar en om gek van te worden. Kreeg laatst een leuk tegenscript over de mail...nog niet uitgeprobeert, maar ga het zeker een keertje doen. Even "tegenscript" googlen en dan vindt je hem meteen. Erg Leuk!!!!
Ik heb dat sinds ik 3 jaar geleden een pakket aanvroeg bij prenatal, zo'n pakket dat je tijdens je zwangerschap kan ontvangen. Ik werd gek van al de aanbiedingen die ze hadden. Werd elke dag altijd gebeld rond etenstijd. Uit pure ergernis, want ik kon me nergens afmelden voor zulke aanbiedingsbelletjes, heb ik de vaste aansluiting de deur uitgegaan en een mobiel genomen.
Weet je wat ik helemaal vervelend vind... Dat ze tegenwoordig een nieuw systeem hebben, dan neem ik op en moet ik enkele tellen wachten tot ze zelf opnemen en beginnen te praten. Zal wel efficienter zijn, zo kunnen ze z.s.m. doorgaan en hoeven ze geen tijd te besteden als er niemand thuis is. Maar dan denk ik: jullie willen wat verkopen/weten en ik moet op jullie gaan zitten wachten. Dan ben ik al zo geirriteerd dat ik helemaal niet meer mee wil werken. Laatst belde iemand bij mijn zus en ze vroeg os ze gelegen belde. Dus mijn zus antwoordde 'nee'. Vroeg ze: ,,zit u soms te eten". Nah, alsof het haar wat aangaat waarom ze ongelegen belt! Om een kort verhaal lang te maken... Maar ik vind het dus ook erg irritant!
Kreeg trouwens vandaag een brief in de bus over het blokkeren van je adres en telefoonnummer voor telemarketeers. Hieronder de tekst. Wilt u niet benaders worden door telemarketeers, dan kunt u uw telefoonnummer laten blokkeren. Dat kan op drie manieren: 1. Bellen met 0900-6661000 (25 cent p/min). Een computerstem zal u vertellen wat u moet doen. 2. Een brief sturen naar infofilter, Postbus 666, 1000 AR Amsterdam, o.v.v. opname telefoonbestand. 3. Surfen naar www.inforfilter.nl Misschien hebben jullie hier wat aan Liefs Heel
bedankt heel76 ga het gelijk doen dan hoop ik eindelijk van dat gezuer af te wezen. Belde net weer al voor de hotelbon wat was dat een k*t wijf.
Ik was laatst gebeld over iets van stroom ofzo. Me vriend betaald voor de stroom van Nuon, rekening staat ook op zijn naam. En toen kwam een andere firma mij er over vragen stellen Sloeg dus echt helemaal nergens op. Verder gelukkig geen vragen via de tel wel soms op straat
was dat omdat je in het verleden bij neckerman hebt besteld? dat k wijf heb ik ook aan de lijn gehad... op iedere nee die ik zei, had zij als antwoord: "waarom niet?[/quote]
Ik meld me altijd met mijn voornaam. Ze vragen dan steevast of ze met mevrouw xx spreken. Dan zeg ik nee. Dan vragen ze of die er is en dan geef ik door dat die hier niet meer woont.... Punt... ben ik er ook vanaf. Verder heb ik laatst zo'n tegenscript uitgeprobeerd. hihihi, functioneerde goed. Precies zoals het op die website stond. Lachen!!! Of mijn man dan, die heeft een behoorlijke diepe stem: Hij melde zich compleet met voor en achternaam en toen vroegen ze of hij dhr. xx was. Hij gelijk: nee natuurlijk niet, ik ben MEVROUW xx... Toen was het even stil en werd er opgehangen.
ik heb een half jaar geleden ook op infofilter mijn telefoonnummer geblokkeert voor die tele onzin en wordt sinds die tijd ook niet meer gebeld, geeft erg veel rust kan ik je vertellen, het werkt echt!