ik ben eens aan het kijken in de polisvoorwaarden, maar ik moet echt het juiste nummer hebben. Zal ik eens iets naar je mailen met tekst en uitleg erbij? In een PB-tje lukt het knippen en plakken niet. Stuur me anders ff een pb-tje met je mailadres erin...
Aaaaaaaaaah meissie toch, waardeloos is dat zeg!! Ik vind het echt heel erg sneu voor jullie...kunnen jullie niet met z'n allen naar Wenen als je er wat bijboekt? Tja de lol is er vanaf natuurlijk ! Ik hoop dat jullie het geld nog terug kunnen krijgen anders! Liefs Nies
via de anwb heb ik het geboekt... bij de winkel zelf nee bijboeken word niets.. zo veel geld heb ik nou ook weer niet :S Had net mijn jongste broertje aan de lijn... hij zei dat ze niet gingen omdat er geen diner bij zat en dan waren ze nog eens 500 euro kwijt.. (waar gaan ze in godsnaam eten? het hilton?) en mn ma wilde geen dag vrij nemen van dr werk. maar ze wilden wel met ons een weekendje centreparcs.. misschien kon ik het nog omzetten.. heb al tegen mijn broertje gezegd, dat ik absoluut geen weekend met hun daar in zo'n huisje ga zitten.. en dan moet ze toch ook een dag vrij nemen?
Misschien kan je broer aan je ouders aangeven dat er niet meer geannuleerd kan worden en jullie 650 euro kwijt zijn, (ook al kan het nog wel laat ze maar even zweten, als ze dat doen ) misschien dringt het dan tot ze door dat ze wel erg ondankbaar zijn. Wat een domper moet dit voor jullie zijn, 650 euro is een behoorlijk bedrag dat zij nu even in de prullenbak gooien, ik zou iig ook erg pissed zijn en ze duidelijk maken dat ze nooit meer zo'n duur cadeau hoeven te verwachten. Ik kan er zelf gewoon helemaal boos om worden zeg, kan me voorstellen hoe jullie je nu moeten voelen.
Nou meiden... in ieder geval bedankt voor jullie hulp/medeleven. Mijn pa was gewoon in staat om zelf de reisorganisatie op te bellen... dat heeft hij dus blijkbaar ook gedaan. want ze belden daarna mij meteen. dat mijn vader had gebeld en dat hij niet kon op doktersadvies en dat de reis geannuleerd wordt. Ik krijg mn geld terug dan Moet alleen nog een formuliertje in vullen en that's it.. nooit geweten dat het zo makkelijk kon!! Nou dat cadeautje kunnen ze op hun buik schrijven.. voorlopig krijgen ze van mij niets meer dan bloemen ofzoiets simpels!! Ben dr klaar mee....!!
jeetje zeg wat vreselijk ondankbaar.. Echt super grof..heb er geen woorden voor.. Maar goed hun situatie is dus al wat apart..slapen niet eens meer samen enzo..tsja dan is wellicht een (romantisch) weekendje weg niet echt iets voor die twee..het komt op mij over dat ze wel samen leven..maar niet echt samen leven..als je snapt wat ik bedoel
Heej gulay.. ik snap precies wat je bedoelt!! Die twee kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar.. lekker ouderwets stel... over dat slapen.. mijn pa snurkt verschrikkelijk en mijn ma is een behoorlijke zeikerd.. maar als je er zo over gaat nadenken.. zie ze ook nooit zoenen ofzo...
Wendy wat een goed nieuws dat jullie het geld terug kunnen krijgen Het blijft een grote teleurstelling dat ze zo gereageerd hebben, maar iig heb je wel je geld straks terug en dat verzacht het denk ik toch wel wat. Jullie weten nu iig dat je in de toekomst niet meer zulke dingen moet organiseren, ze moeten dan maar genoegen nemen met een bosje bloemen of iets dergelijks.