Hoi Meiden, Inmiddels al een aardige tijd geleden dat ik ben bevallen (8,5 maand), maar na de bevalling bleek in 1 kleine aambei te hebben, de kraamverzorgster gaf aan dat deze vanzelf weg zou gaan, echter hij zit er nog steeds en begin er nu last van te krijgen, doet zeer en bloed af en toe. Hoe was dit bij andere die dit hadden? ging het vanzelf weg of hebben jullie er iets voor gebruikt? Hij zit overigens aan de buitenkant.
Aan de buitenkant zal ik toch even naar laten kijken, anders heb je kans dat het blijvend is, namelijk zgn marisken kun je dan krijgen.
Ja kun je gewoon bij de apotheek halen! Ik kreeg het toen advies van de huisarts. Duurde wel ongeveer 1 a 2 weken maar dat was normaal volgens huisarts (Pil slikken elke dag en zalf) Mocht het dan na 2 a 3 weken nog niet weg zijn moest ik even langs komen want dan zijn er sterkere middelen maar die gaf ze liever niet. Bij mij was het weg. Oh ja, ze raadde ook aan om gebroken lijnzaad een lepel per dag te nemen zodat de ontlasting zacht blijft. Als dat namelijk niet zo is barst de aambei steeds weer open. Succes!
Heel herkenbaar! Vreselijk die dingen! Heb er bij de eerste en tweede bevalling ontzettend veel last en pijn van gehad. Maar inderdaad Curanol zalf i.c.m. tabletten. Wel samen gebruiken, dan werkt het het beste. Zweer hierbij! Hopelijk ben je er snel vanaf!
Ik heb me net na lange tijd aangemeld om het hetzelfde te vragen. Ik ben4.5 maandgeleden bevallen. Hij zit er al vanaf augustus .het is bij mij echt een flubber vel en soms zet die op. Curanol werkt echt niet deze is te ver uitgerekt tijdens de bevalling . Alleen zegt dehuisarts : hier gaat geen chirurg aanbeginnen.ik vind dit echt niet fijn want ikvind het nietprettig. Ook als ik gemeenschap heb ik weet dat dat ding er vlakbij zit pfff ik heb besloten de dermatoloog te bellen hoop dat ze m er gewoon afsnijden niet bepaald fijn
Curanol werkte in het begin wel hoor en neusspray zei de verloskundige uit de koelkast wil die weleens krimpen