Niet gedacht, maar wel gehoopt. Na mijn eerste zwangerschap ben ik zeere onregelmatig ongesteld. Heb zelfs 2 maanden geleden een maand overgeslagen. Toen dacht ik al dat ik zwanger was, maar helaas dat was toch wel een teleurstelling. Nu durfde ik deze maand niet meer zo snel te testen, weer bang voor teleurstelling, maar na 2 weken geleden zo ontzettend moe te zijn geweest en ik steeds meer vage klachten kreeg heb ik uiteindelijk vorige week maandag een test gedaan. En het was raak! Er stond meteen een kruisje, ik hoefde er niet op te wachten. We zijn echt superblij en we hebben het gisteren verteld aan mijn zus en aan onze beste vrienden. Heb nog geen idee hoe ver ik ben, want tja wanneer mijn eisprong is, ik heb geen idee. Morgen ga ik de vk bellen en wie weet dat ik dan wel een echo krijg om dat te laten bepalen, ik hoop er in ieder geval op!
Gefeliciteerd lieverd! ik ben er kei blij mee, vind t zo leuk! Krijgt Jasmijn een broertje of een zusje en Jesper een nieuw vriendje erbij! O leuk joh onze kids schelen allemaalniet zo veel en kunnen ze lekker met zijn 4-en spelen! Tot straks meis!