GEFELICITEERD! @Bolle buik: zie ik goed dat je ongi bent geworden? Helaas, succes in de volgende ronde!
Hallo Meiden, Gefeliciteerd voor degene die nu zwanger zijn. En voor de andere meiden lekker klussen blijven en dan volgen wij vanzelf! Groetjes Bolle Buik
Hoi meiden, Echt spannend he allemaal. Ik mag pas over 6 dagen testen maar ik wil nu al! Ik moet zeggen dat ik vorige week vooral veel last had van kwaaltjes. Ik kon heel de dag slapen Pijn in de onderrug Steekjes Spannend dus, want misschien is het wel raak. Ik heb gisteren een testje gedaan die 6 dagen vor je nod kon doen maar nog geen streepje te bekennen, dus moet nog maar afwachten helaas.. Succes iedereen! Groetjes
Jip80 gefeliciteerd meid we lopen gelijk! Voel jij je al zwanger ik niet echt op mn moeheid na......ben een freak ik weet het maar ga morgen toch weer een testje doen hoor Voor iedereen die nog in spanning af wacht...good luck! voor de teleurgestelden...kom op meiden op naar de volgende ronde ik kan er natuurlijk niet echt over meepraten maar het is het wachten zoooooo waard!
Hallo meiden Heb ff jullie hulp nodig,. Test gedaan op Zondag ochtent dus afgelopen weekend.Die was negatief.Morgen mag ik eigelijk pas testen.Maar ik durf niet zo goed.Omdat hij zondag negatief aan gaf.zal het morgen weer zo zijn dat hij negatief aan geeft ? groetjes minke
ik heb zaterdag getest, maar was ook veel te vroeg denk ik en negatief, ga nu pas vrijdag testen als ik niet ongi ben geworden! Heb gevoelige tepels en raar gevoel in onderbuik, er knellend gevoel en af toe rommelen! We zullen zien! Nog even geduld
Minkep, Heb je al getest? Ik heb vanmorgen ook nog getest maar nog geen 2e streepje te zien... Spannend hoor dit. Ik mag eigenlijk pas over 5 dagen testen maar ik kan het niet laten om iedere ochtend een testje te doen. Hebben meer meiden hier last van? Tinusf heb jij alweer getest of kan je wachten tot morgen? Groetjes
Heej Ilona2802 Ik durf het eigelijk niet zo... Ik ben dat het weer negatief is. Ik heb zondag getest en hij was negatief. Ga toch maar straks 1 ophalen en dan doe ik het morgen ochtent wel. Ik heb wel last van me onder rug en raar gevoel in me buik. ja nog 5 daagjes spannend jo. en de 1e ronden deed ik ook elke keer testen. haha. groetjes minke
Hoi Minkep, Gewoon testen joh! Kan niet echt kwaad. Ik heb hier veel te veel testjes haha, dus ze liggen voor het grijpen. Hou me op de hoogte he? 5 dagen is wel lang hoor hahaha. Groetjes
Heej Ilona en anderen Heb net getest wat denk je..... Een licht streepje kwam te voor schijn. DUS BEN AL STIEKUM EEN BEETJE ZWANGER. ik hoop dat het nu wel goed gaat.vorige maand miskraam gehad
@mamagaai, nou zwanger voelen, voor me gevoel zie ik er ook al zo uit. Had bij de vorige ook, al heel snel het gevoel dat ik me buik niet meer in kan houden. nog geen zwanger buikje uiteraard, maar wel dat gevoel. Humeur, borsten en nu een ietsiepietsie misselijk. Maar als ik hoor dat er ook geneog dames zijn die de binnenkant van de pot regelmatig van dichtbij bestuderen. dan valt het hier nog wel mee. Wel heel leuk dat we zo samen op gaan. Het is echt een vruchtbare maand als je zo die lijst van oktober bekijkt.. sta jij dr al bij?
Minkep & Tinusf van harte gefeliciteerd! Nou hier is er nog geen streepje gezien hoor, wel vandaag 2 keer een roze veeg. Ik dacht ongesteld te zijn, maar nu was er weer niks te zien, spannend! Als er zaterdag nog niks is ga ik een testje doen... Groetjes