Minkep, Het wachten duurt inderdaad lang! Ik heb nu best wel last van mn buik, ik denk toch dat ik ongesteld ga worden, maar het wil nog niet echt doorzetten, dat is wel balen, want van mij mag het wel komen. Echt super voor je dat je zwanger bent, ik ben heel blij voor je! Inderdaad maar hopen dat het goed gaat. En al in de 2e ronde, dat geeft hier ook moed! Liefs
He daar, Iedereen in hetzelfde schuitje, ik moet volgende week donderdag ongesteld worden, maar vast wel dat ik eerder zal testen. haha, succes meiden! XX EEF
hoi meiden dit is voor mij de eerste ronde moet morgen ong worden heb zo'n vroege zw test gedaan do deze was negatief nu heb ik vandaag een andere test gedaan die van clearblue en deze gaf al heel snel zwanger aan dus ben ik nou zwanger of niet we waren vanmiddag allebei door bhet dolle heen ben alleen nu zo bang dat het een vals positief is hoe vaak gebeurt dat? heb wel allerlei pijntjes wat ik normaal nooit heb heb nog 1 test liggen van clearblue zal ik die nu nog doen of wachten tot morgen 2 x positief is toch positief.....
als een digitale test aangeeft dat je zwanger bent dan ben je toch echt zwanger. Wil je er nog 1 voor de zekerheid doen dan zou ik dat morgenochtend doen en niet vanavond. Snap best dat je die zekerheid wil hebben. Maar bij deze GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van.
Verschilt per test hoor. Dia van de DA heb ik al 3 valse testen gehad. Huismerk van Kruidvat nog nooit. Denk dat er bij elk merk wel een valse tussen kan zitten.. Moet donderdag ongi worden.. Stel het testen uit tot zaterdag.. (als me dat gaat lukken hihi)zal wel niet haha.. Zorg dat ik geen contant geld in huis heb.. (Pin gebruik ik toch bijna nooit in de winkel haha).. Heb mezelf helemaal volgepland deze week, dus kan elk geval niet stiekem de winkel in sluipen.. Hoop dat het werkt en dat het deze maand eindelijk raak mag zijn
Ik zit nu met een vraag en misschien dat iemand daar antwoord op heeft?Ik heb dus ook het gevoel dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn alleen klopt mijn banner niet met wat ik voel.Ik ben 19feb voor t laats ongi geweest(nog geen 3dagen)en mijn laatste cyclus was 33dagen.Nu heb ik volgens mij vorige week maandag mijn ei gevoeld.....had ongelooflijke steken en kon niet op mijn buik en of rug liggen en trok door naar mijn stuitje.Ben steeds met vlagen misselijk,trillende handen,dan weer koud en dan weer warm en na 2 dagen erg hyper nu erg moe.Ook heb ik vanacht erg liggen dromen dat ik zwanger was.Volgens mijn banner is dit mijn dag dat ik het meeste vruchtbaar ben.Wanneer zou ik kunnen testen en wat zouden jullie doen?Heb wel elke x krampen maar geen ongi gevoel.Alvast bedankt en allemaal veel succes! knufx
heb vanochtend nog een test gdaan en deze zei ook zwanger dus heb de verloskundige gebeld en heb 15 april eerste echo hoop dat het goed blijft gaan