Het is zover ik ben zwanger JOEPIE! Ik zat de afgelopen weken niet goed in m'n vel had veel last van allergie en stress/spanningen. We zijn op vakantie gegaan , maar ook in Zuid-Frankrijk had ik allerlei 'vage'dingen. Zo was ik ineens wagenziek (tenminste ik dacht dat het DAT was...), veel misselijk, constant ijs eten terwijl ik eigenlijk geen zoetekauw ben. Was duizelig, kon slecht tegen de warmte en heel erg moe. Maar gooide alles op spanningen, want we hebben in prive-sfeer een heavy laatste half jaar achter de rug....en nog steeds een moeilijke tijd. Enfin, m'n menstruatie is altijd zo weinig en nu zo'n kleine 3 weken geleden was het ook een spetter dat ik er verder niet over nadacht. M'n borsten flink groter en een dikkere/hardere buik..alles deed ik af met : " De Mac Donalds" ..daar heb ik teveel van gegeten in de vakantie. TOTDAT ik INEENS een ingeving kreeg Out Of The Blue afgelopen zaterdagavond en de digitale zwangerschapstest gaf gelijk aan: ZWANGER! Zondag nog een test gedaan For Sure en ook deze:ZWANGER! Maandag (gisteren dus) contact gehad met verloskundige en vandaag al een termijnecho gehad (mede door geen idee hebben wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden, maar ook doordat ik me zorgen maakte ivm het spotten en de wijntjes in de vakantie en het medicijngebruik ivm de allergie) Een inwendige-termijnecho gehad. De verloskundige in het ziekenhuis kon het vruchtzakje zien, maar denkt dat de zwangerschap nog in een pril stadium zit ..eind 4 , begin 5 weken misschien. We hebben nu vrijdag de 21ste juli weer een echo in het ziekenhuis. Ze drukte me op het hartje dat ik me geen zorgen moest maken en dat probeer ik dan ook maar. Het is moeilijk als alles zo nieuw voor je is (m'n eerste) en je het zoooo graag wilt maar ook heel bang bent. Ik heb namelijk altijd gedacht dat ik geen /of heel moeilijk zwanger zou kunnen worden. Nu ben ik in aug 2005 met de pil gestopt (na hem bijna 17 jaar geslikt te hebben..) dus dat je lichaam misschien een tijdje nodig heeft leek me niet zo'n gekke gedachte/bewering van de huisarts. Ik ben zo onzettend blij en deze zwangerschap komt als een geschenk uit de hemel! Ik hoop echt te kunnen gaan genieten en de angst voor al het onzekere/onbekende een beetje naar de achtergrond te kunnen drukken. Vandaag is in iedergeval bevestigd: Ik ben zwanger!