Hallo dames....ik ben ZWANGER.... Ben harstikke blij maar het is nog pril... Alleen ik weet het sinds een kleine week dat ik zwanger ben maar ik ben 1-1.5 kg afgevallen en ik ben niet misselijk en ik heb niet moeten overgeven.. Ik ben alleen s'avonds wat moe..en een beetje krampen inmijn buik.. Wie heeft hier ook ervaringen mee? Groetjes
gefeliciteerd! Ja had ik ook last van krampen lucht vast zitten enz en bij week 6/7 was ik ech tmisselijk de hele tijd en overgeven en zelfs flauwgevallen 2 keer. Hahha hopelijk mag je dat allemaal overslaan. geniet er van
Dankjewel meiden..ik ben ook heel erg blij Maar zou het afvallen geen kwaad kunnen? Weet iemand misschien hier iets van? Alvast bedankt...
kan geen kwaad little hoop, hebben wel meer dames. als je maar geen 10 kilo afvalt dan komt alles goed.
hai! gefeliciteerd! Waarom ben je afgevallen als ik vragen mag? Is verder niet erg, maar denk je wel aan de pitamientjes?
Hai Juenco.. Dat weet ik niet, dat is vanzelf gegaan... Ik ben niet aan dieeten.. Ik ging mezelf wegen vanmorgen en toen zag ik dat is was afgevallen vandaar deze vraag ook of iemand daar misschien een verklaring voor heeft. Groetjes