Heel voorzichtig, maar erg gelukkig, wil ik ook even kwijt dat ik afgelopen dinsdag een positieve zw.test in mijn handen had! Na 2 mislukte IUI's en de 1e IVF, mogen wij voorzichtig aan het idee gaan wennen dat we ouders worden. Ik blijf het nog een beetje gek vinden, al krijg ik soms wel een kleine angstaanval, als ik even niks meer voel. Ik denk dat dat bekent is voor iedereen die net zwanger is. Al zat ik vanmorgen bijna kotsend in de auto hihihi de meeste spanning in mijn borsten is weg, zijn nog wel stevig en gevoelig! Ik wou dat het al begin febr. was, dan zit ik op de 12wkn pfff denk dat de komende weken net zo erg worden, zo niet erger dan de 2 wachtweken. 21dec de 1e echo....ook zo'n spannend moment.
Gefelicteerd Dolfijn, wat leuk. Herken je verhaal goed hoor wat betreft de kleine angstaanvallen! Succes liefs
Bedankt allemaal Ik probeer mezelf een beetje af te leiden, met klusjes, maar ik sta snel te hijgen als een paard hihihi "schiet niet echt op" Volgende week maandag de 1e echo, zo spannend, denk dat het daarna nog echter gaat voelen.
Super gefeliciteerd met je zwangerschap en na die lange weg die jullie hebben afgelegd is dit een super beloning
Hey meis, zag net je banner bij je berichtje in mijn topic. Wat goed zeg! Van harte gefeliciteerd meid, en probeer ondanks de onzekere tijd lekker te genieten. Dikke felicitatie knuffel van je ziekenhuisgenootje.