1,5 tot 2 mnd geleden belde ik in tranen mn moeder op ik was bij de gyn geweest iv met al 2 jaar continue hevig vloeien en bloedingen, de O.K en verkoever kan ik dromen, de pcos was t probleem hormoonbehandelingen...uiteindelijk als 'wanhoop' greep mirena... goddank dit verlichte veel maar nam t probleem niet weg hoe langer het duurde hoe groter de kans dat het uitdraaide op endometrium kanker.... er was nog 1 hormoonbehandeling mogelijk... maar.... dan mocht ik absoluut geen borstvoeding meer geven, dit hebben we in overleg met artsen weten uit te stellen en rustig af kunnen bouwen na 2 jr borstvoeding aan mn manneke..... die werkte dus niet jah en dan.... de enige mogelijkheid om t te stoppen... hysterectomie... daar zit je dan met 27 jr en een wens voor een groot gezin ik ben al zeer en meer dan ik ooit had durven hopen gezegend met onze 2 bengels..... maar toch breekt je droom in duigen gelukkig heb ik een super gyn getroffen a.k.a eikijker zoals we hm hier noemen en gingen we poberen eerst met 150 clomid er dwars doorheen te gaan en als t lukte keihard hopen dat het de pco eens een keer een klap de goei kant op geeft zo gezegd zo gedaan... achteraan mn menstruatie nog een bloeding gehad.... eerste FM niets te zien 3 dg later.... links niets, reageerd niet meer op de clomid rechts 2 follikels! van 16 en 16,5 mm wat waren we blij!en toen berkoop me de angst... rechts.... daar waar de bbz's hebben gezeten, daar waar geopereerd is....doorzetten of niet? dag erna beide 19,5 mm! mn twijfel voor gelegd, maar het zou het risico niet verder vergroten daar dat we al een vergroote kans hebben... er tegenaan dus! ik voelde me ook gewoon direct na ei zwanger... kreeg zelfs commentaar op werk.... ik wilde dus vroeg testen (dit heeft me al eerder gered dat we er vroeg bij waren met de 2de bbz) de hele week twijfel testjes vage testjes.... en dag 10 kramp bloedverlies nam weer af en kwam weer gister na 2 action testen rest was op, toch maar weer terug naar de kv en etos....... alles opgehouden... man wat was ik blij dat ik naar de wc kon en toen eerst de kv test....... licht maar duidelijk positief! met dezelfde urine etos test... licht maar ook duidelijk positief! gister nog beetje bruin met afvegen maar dat is weg en net weer een posi kv test! een stabiele temp Het is ons gelukt! mn meiske en manneke worden grote broer en zus!! en wij mogen nog 1 keer dit wonder mee maken morgen met de gyn bellen en vroege echo plannen met 5/6 wk ivm eug's en is het er 1....... of..... zijn t er 2? *snif snif*
dank jullie meiden! begint steeds meer door te dringen gister zelfs wat spulletjes gekocht (nog even profiteren van de opruiming)
@Musty: bij welke gyn zit je? (dan zal ik dat onthouden voor t geval wij ook weer "moeten" gaan dokteren Vorige IUI's was in Rdam, maar in Gchem doen ze ook IUI, ik twijfel nog wel heel sterk of ik kies voor Rdam of Gchem (als het nodig mocht zijn)