Hallo lieve meiden heel voorzichtig wil ik hier toch vertellen dat we weer zwanger zijn! Ongelooflijk ..... 2e ronde naar 2e miskraam hebben we weer een positieve test! Ik vind het allemaal nog heel onwerkelijk en ben erg bang na de twee miskramen dit jaar. Kan er ook niet echt van genieten en bij elk steekje zit mijn hart in mijn keel! Ben ook zo bang om naar de wc te gaan en daar bloed aan te treffen.....poeh poeh ben benieuwt of ik het ga trekken de aankomende 6 wk. Heb pas 15 nov mijn echo........hopelijk blijft onze puk nu echt zitten. Kan me er bijna niks van voorstellen. heb ook nietveel symtomen. Mijn darmen rommelen wat en heb soms een 'raar' gevoeletje in mijn buik maar dat is het dan ook.Hopelijk wil dit niks zeggen. Wil iedereen een hele fijne zwangerschap wensen liefs essie
Woow, gefeliciteerd! Probeer er nu tog maar van te genieten! Ksnap je reactie wel, maar prbeer er tog maar zoveel mogleijk van te genieten... Xx.
WOW,gefeliciteerd Essie! Probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten meis We moeten tegelijk naar de verloskundige,spannend hoor! we houden elkaar op de hoogte! Liefs Dais.. -x-
van harte en probeer er toch maar een beetje van te genieten.................... wens je het alle beste!
Hoi Essie, Ik begrijp het helemaal. Ik heb precies hetzelfde. 24 juni dit jaar een miskraam gekregen en ik durf nu niet echt blij te zijn. Ik heb wel last van gevoelige borsten en van buikpijn (net ongesteldheidspijn) maar de verloskundige zegt dat dit normaal is in het begin van je zwangerschap. Heb dit vorige keer niet gehad. Ik ga steeds naar het toilet om te kijken of er geen bloed is en heb veel last van witte afscheiding gisterenavond een hele prop. 26 november een afspraak bij de verloskundige, ik hoop dat ik haal en dat we nu een gezond kindje mogen krijgen. Ook voor jou natuurlijk. Veel liefs Veronica