Haha Mejojo het was ook met een knipoog Maar om dan toch het wedstrijdje er in te houden... 35 kamelen verdelen over twee mensen is.... 17.5!! Win ik alsnog met mijn 18 kamelen waard zijn *lacht zich kapot, zouden die mannen nou echt denken dat mijn man een kamelen boer zou willen worden?? )
Volgens mij ben je dan nog gewoon slank hoor! Zeker niet dik. Verder ben ik ook zeer benieuwd naar de foto van ts... Mijn mening hou ik maar voor me, ik krijg maar een raar gevoel bij dit topic om 1 of andere reden.
ow en ik kan het niet meer terugvinden wiens zusje had ook zelfde probleem. Wat erg dat de getrouwde leidingevende haar probeerde te versieren wat heeft ze gedaan toen?
Of je met maat 38/40 slank bent is niet te zeggen, dat hangt enorm af van de lente. Toen ik nog in 38 kon vond iedereen mij te dun (ik ben erg lang). Terwijl als je 1.55 bent is maatje 38 misschien wel een beetje normaal tot licht overgewicht. Maar lekker belangrijk verder ook Ik hoop straks weer makkelijk maatje 40 dicht te krijgen ipv alleen met rode striemen in mn heupen als gevolg van een maatje 40 te dragen
maar jij wordt helemaal niet benadeeld vanwege je uiterlijk. jij laat je benadelen. Ik ken genoeg hele mooie mensen die uitermate serieus worden genomen!
Ik ben helemaal niet knap oid... Dus ik heb heel dat probleem niet zo... heerlijk... Je blijft natuurlijk altijd mannen houden die alles prima vinden.. zolang het maar op een vrouw lijkt en tieten heeft..
:x dat is waar.... tja.. ik ben er niet knapper op geworden dus een terug gaan om te vragen of hij er niet even 2 kamelen bij wil doen zal niet lukken * ik weet dat het met een knipoog is hoor *
ik hoop niet dat dat door mij komt: ik wilde alleen met TS delen dat ik weet hoe het is. en dat het heel ongemakkelijk voelt. en verder ik vind me zelf helemaal niet mooi dus de wedstrijd ga ik niet winnen
Jij moet op zoek naar een coach die jou kan helpen hoe je je niet laat benadelen. Een mooi uiterlijk is altijd een voordeel, gebruik het dus dan ook maar nuttig.
hmm valt nog vies tegen hoor heb nogal een blubberbuik overgehouden ik durf dus ook echt niet meer in strakke shirts ! een vreemde zegt indd "och het valt wel mee, ja je bent stevig maar je bent niet dik ofzo maar degene die mij kennen.... ik woog altijd 40/45 kilo, en nu weeg ik 70 ... ( maar ik mag dan ook de prednison de schuld geven )
En als ik daar dan nog iets aan toe mag voegen: Vanaf dag 1 heb ik geprobeerd me een beeld te vormen bij verschillende ZP leden. Jij komt al vanaf dag 1 op mij over als een onwijs lieve meid. Ik heb er al verschillende keren iets over willen zeggen, dus bij deze:Je bent een engel!
Haha gelukkig En misschien had hij wel een kat in de zak gevoel had gehad als mn manlief echt die kamelen had aangenomen... Ik ben trouwens wel iemand die er in de loop der jaren knapper is geworden whahaha, als ik dit over mezelf kan en mag zeggen Vroeger was ik echt een lelijk eendje, als mensen foto's van mij zien van toen ik 15/16 was.... Men geloofd gewoon niet dat ik dat ben met die depressieve kop En nu ik wat jaartjes ouder ben... Haha ik ben het laatste jaar twee maal als model ben gespot *lachtzichkapot* Blijkbaar moest ik nog opdrogen. Hopelijk houd mijn gezicht deze trend nog poosje vol
Dan ben jij vast heel wat kleiner dan dat ik ben. Ik zou met 40/45 kilo een BMI hebben van van 11.5 en met 70 kilo eentje van 20.2 en voor de zwangerschap had ik er eentje van 21.6. Ik heb trouwens zelf 23 weken Prednison gebruikt. Ik was een bofkont die er niets van aankwam (behalve de oh zo gewenste zwangerschapskilo's, terwijl ik ook van genoeg mensen weet dat ze er enorm veel van aan zijn gekomen. Slik je een hoge dosering?
Probeer idd uit de slachtofferrol te kruipen! Omdat je vaak opmerkingen krijgt over je uiterlijk betrek je het daar ook snel op. De opmerkingen van je HA was misschien helemaal niet zo bedoeld als hij bij je overkwam (dat je er niet depri uitzag). Mijn HA kwam een keer met de diagnose deressief terwijl ik alles behalve depri was Ik ben op mijn vorige werk helaas nogal door een directeur lastig gevallen en ben daar heel erg onzeker door geworden. Heb jaren geprobeerd mijn figuur te verbloemen en alles behalve sexy over te komen..... Achteraf belachelijk, maar ik was gewoon jong en wist niet wat ik er mee aan moest. Tegenwoordig kom ik voor mezelf op, als iemand een opmerking maakt, kan ie een gevat antwoord terug verwachten! Sterkte!
Nee hoor, komt zeker niet door jou. Maar ik vind het gewoon erg vreemd dat volgens ts iederéén haar beoordeelt op haar mooie uiterlijk. Ik als 'lelijk eendje wat iets te dik is', heb nog nooit gemerkt dat iemand me beoordeelt op álleen maar mijn uiterlijk. Dat moet misschien ook wel iets zeggen over de mensen in de omgeving, die zijn dan dus ook zwáár oppervlakkig.. Of je bent een 'aanbiedertje' zoals mijn man zou zeggen. Tja, we zullen er nooit achter komen.