ik wil graag mijn quinny zapp verkopen, ik heb toen de 1ste gekocht ik geloof voor ruim 200 euro, zandkleurig inlc mandje etc. maar geen idee wat ik ervoor kan vragen, we hebben hem maar voor 1 kindje gebruikt. heb er ook nog een fietsendrager bij. tuurlijk wil ik er zoveel mogelijk voor terug hebben, maar wat zijn ze nu waard
zou ff op marktplaats kijken bij jou in de buurt wat ze vragen. Maar de quinny zapp is niet zoveel meer waard. Je hebt nu al een complete set zapp extra voor 100 euro op mp staan. Ik snap je wel, maar zou niet al teveel verwachten.
Ik heb de mijne voor 85,- kunnen verkopen via marktplaats. Was wel met fietsdrager erbij. Hij zag er nog wel heel mooi uit,ik had de bekleding helemaal gewassen. Gewoon op marktplaats zetten en kijken wat ze er voor bieden.
die prijzen had ik idd ook gezien, achteraf spijt hem gekocht te hebben, omdat je eigenlijk niks aan de zonnekap heb (veel te hoog) en hij toch best zwaar is, maar hij was ideaal met de maxicosi hhahaha nouja dan op mp zetten en hopen er wat voor te krijgen bedankt
Ik had een tijdje terug gekeken en meesten waren rond de 80 euro op marktplaats. Hier laatst een model van 2010 nieuw voor 99 euro gekocht bij de Babydump. Krijgen straks een Peugeot 107 dus moest een zo klein mogelijk opklapbare hebben.
Ligt er ook aan hoeveel er in je regio wordt aangeboden, als ik op TS dr omgeving zoek dan denk ik dat je tussen de 75 en 100 euro komt...dus ik zou doen bieden vanaf 75,00 ** weet ik niet welke jaren die modellen zijn **