Bij het gezellig maken denk ik eerder aan een filmpje, toastjes en een flesje wijn maar niet aan seks!
Dit Al worden in bepaalde buien ook wel andere termen gebruikt Maar termen als ‘speciaal knuffelen’, ‘klussen’, ‘kroelen’, etc, nee, sorry. Die vind ik op het forum al stom, laat staan in een gesprek met m’n man Heel suf en totaal niet sexy.
Ja inderdaad, of soms als ik thuis kom en mijn vriend is er al en hij heeft allemaal kaarsjes aangestoken, dan ben ik blij dat hij het gezellig heeft gemaakt in huis. En dan hebben we daarna wel seks
Ik denk ik plaatjes en hierbij krijg ik een beeld van een klein worstje verstopt onder de witte bonen in tomatensaus En vraag me niet waarom want dat weet ik zelf ook niet
Hier kan ik ook wel eens vragen aan manlief of hij zin heeft om het geitje te komen aaien. @nan1984 Ook een leuke voor een nieuw topic '' Hoe noem jij jouw geslachtsdeel ''
heeft je geitje een sik dan? Ja leuke open jij hem of zal ik dat doen? Des te langer ik er over nadenk des te meer benamingen me te binnen schieten. Mijn man noemt het ook wel eens rampetampen.
Heel gewoon seks of ik heb zin in je. Als hij het over neuken heeft en geil knap ik af wordt het spontaan droog van onderen.
seks. Ik snap de meeste benamingen niet. Je bent beide volwassen toch hahah Oke neuken, de liefde bedrijven wordt er ook wel eens uitgeflapt maar dat is meer onder vrienden.
Het is hier trouwens ook een tijdje: “ik wil dingen met je doen, vieze dingen” geweest vriend keek toen iets te veel naar de dino show. Ik werd er niet blij van want zag meteen dat typetje van jandino voor zich met zn zwarte koffie. Brrrr
dat doet mijn man ook, vieze dingen, boemboem dinguhhh en dan dat vieze stemmetje erbij brrrrr kippenvel