Als het ter sprake komt als er kleine oortjes bij zitten hebben we het over ‘feestje bouwen’. Anders gewoon seks. Mijn man heeft het overigens altijd over ‘onzin’ maar dat is een ander topic geloof ik
Haha, dat rummikuppen kwam van mij, maar dat zeggen we haast nooit hoor. Alleen als we in een lollige bui zijn. Meestal noemen we het gewoon vrijen. Neuken klinkt zo ruw, vindt mijn man niet leuk.
Wij doen niet aan vrijen of de liefde bedrijven, wij neuken of seksen. We zijn ook niet opgewonden maar zijn geil of hebben zin
‘ wij gaan t vanavond gezellig maken’ ‘ neuken gvd’ Klussen hebben we alleen gebruikt als t op uur en tijd moest. Heel erg maar gelukkig heeft t moeten nooit moeite gekost
Mijn verloskundige vroeg gewoon of we toevallig nog gevreeen hadden. Vond ik eigenlijk een keurige benaming zonder het meteen heel saai te maken
Ja, behalve dat de één iets anders onder vrijen verstaat dan de ander. Er moet ergens duidelijk gemaakt worden dat er penetratie heeft plaatsgevonden. Nou ja, alles heeft voor- en nadelen
Normaal; seks(en) Maaaaaar.. we kunnen aparte benamingen ook wel waarderen. Hoe flauwer, hoe meer plezier "Zal ik straks even inparkeren?" "De puddingbuks leegschieten" "Volblaffen" "Roeren" "Zoek de mossel" en tijdens de zwangerschap "een tour door de Grand Canyon".. Op mijn werk 'gemeenschap' of 'vrijen'.
Helaas, er kwam een spoedgevalletje tussendoor. We hebben elkaar amper gesproken gisteravond. En nu ligt ie vreselijk te snurken, daar raak ik echt niet van in de stemming. Vanavond maar een nieuwe poging. Ik geloof dat zoon en ik vanavond nog (vega)worst eten ook.