Hoi dames, Welke cupmaat hadden jullie voor je zwangerschap en nu in of net na je zwangerschap? Ik ben nu bijna 19 weken zwanger, en had voor ik zwanger was cup 75B. Inmiddels heb ik 80C aan, op z’n losse stand, en is deze ook wel echt te klein! Wist echt niet dat ze zo hard groeien
Voor de eerste zwangerschap 70D, tijdens 80F en daarna na de borstvoeding 75C (yeey borstvoeding). Deze zwangerschap begonnen met 75C en zit nu op 80E
Ik heb de hele zwangerschap mijn eigen bh's kunnen dragen. 75G Nu na de zwangerschap is er niks meer van over en zit ik in 70D Lege zakken zijn het geworden... Hopelijk trekt dat nog bij.
Eerste zwangerschap van 85B naar 85C gegaan. Tweede zwangerschap op 85C gebleven. Beide keren geen borstvoeding gegeven.
Haha wacht maar tot na de bevalling en je stuwing krijgt. Dan heb je echt memmen hihi. Nu ma mn zwschap en 14 maanden bv slappere en iets grotere borsten als voorheen.
Ik had tijdens de zw geen grotere borsten. Na de zw tijdens de stuwing daarentegen wel. Woooowww dat werden voor mijn doen ballen. Vond dat wel chill, maar het ongemak van de stuwing niet. Was ook blij dat het na 2 dagen over was.
Bij de eerste zwangerschap van een grote A/kleine B naar 80C, na de bevalling 75C gehouden. Nu van 75C naar 80C ongeveer.. eens kijken wat overblijft na de bevalling en borstvoeding..
Voor de zwangerschap 80F en nu 80G, ik heb pech dat mijn borsten zo ongelooflijk hard groeien, geen pretje voor een vrouw van 1.60 die vrij slank is, een flink gewicht om mee te dragen.. Hoop dat dit niet nog groter word, maar denk helaas van wel.
Van 75C nu naar 75F, net als vorige zwangerschap. Dat bleef zo tot ik stopte met bv, toen slonk het weer langzaam naar mijn normale formaat. Gelukkig geen theezakjes nadien
Hier is alles 2 zwangerschappen gelijk gebleven ik heb een veerkrachtige boezem haha Zelfs 1 jaar bv tussendoor heeft geen effect gehad. Nu weer bv dus hopelijk zijn ze straks nog steeds in vorm
Hier gestart met een E cup, en nu een G cup, hetzelfde als men vorige zwangerschap, maar het is maar kqntje boortje, denk dat een H cup. beter zou passen
Bij 3 begonnen met B, geeindigd met A Nu een volle B/kleine C en nog 15 weken te gaan.. Hopelijk blijft er dit keer wel wat over..
De eerste zwangerschap van 70D naar 75F na het stoppen met bv (9 maanden) bleef er uiteindelijk een lullige 70C over, echt lege thee zakjes. Trok uiteindelijk iets bij. Nu ben ik net bevallen en zit ik op 75G in m'n zwangerschap ging ik van 70C naar 75F