Hallo, Ik heb 28 mei jl officieel mijn laatste diane pil geslikt. 3 juni mijn laatste menstruatie gehad. Maandag 4 juni en 5 juni ben ik weer begonnen met een nieuwe pilstrip, dit zou mijn laatste pilstrip zijn en vanaf volgende maand zouden we dan proberen om zwanger te worden. Maar omdat ik elke keer zoveel last had van de Diane, (hoofdpijn bij stopweek, zere borsten, rammelende darmen) hebben we besloten dat ik per direct met de pil zou stoppen. Dus 5 juni heb ik de laatste pil geslikt, nummer 2 van de nieuwe pilstrip. Sindsdien heb ik elke keer last van bruingekleurd slijm als ik naar de wc ben geweest. Ene keer niks, andere keer wat meer. Is dit omdat mijn cyclus in de war is en aan het herstellen is of is het iets anders? Ik heb de pil afgelopen 6 mnd geslikt, daarvoor paar maanden niks en daarvoor 3 jaar mini mirena spiraal. Ik wacht met smart op een reactie, groeten
Hallo, Ja de cyclus is in de war 2 dagen een pil geslikt daarna weer niet, daardoor komt waarschijnlijk het bruinige slijm en het stukje ontpillen speelt hierbij een rol. Groetjes Ineke