halloo dames, ben nu 13 + 3 maar sinds vrijdagavond heb ik telkens aan het eind van de dag hoofdpijn.. maar niet hoofdpijn als in te weinig gegeten, of gewoon hoofdpijn over me hele hoofd.. maar aan 1 kant.. en dan vooral links en achter me ogen.. nu heb ik vorige week een flinke griep gehad en hoest ik nog steeds een beetje maar die hoofdpijn daar baal ik wel van.. zijn hier vrouwen die dit herkennen en wat deden jullie eraan???? Want het beperkt me toch in me dingen.. want om 9 uur slaap ik van ellende al op de bank... graag hoor ik van jullie...
Op tijd je bed induiken met een paracetamol. Klinkt een beetje als holte onsteking/pijn. Heb ook vaak op 1 plek op mijn hoofd pijn, achter mijn ogen. Voorhoofdsholte ontsteking vaak gehad. Denk dat je gewoon een goede griep te pakken hebt gehad. Als het niet over gaat ms een ab kuurtje vragen bij de huisarts.
Regelmatig... Wat bij mij altijd helpt is n koele lap oid in mn nek (ad linkerkant), srl-gelei smeren en als t lukt oog afdekken (rust geven)... Succes!
Ik had het ook! Duurde al een week. Wat hielp was stomen met camille en een paracetamolletje er na. Succes