Herkennen jullie dit? Ben nu bijna 19 weken zwanger en nog steeds erg moe. Wel (iets) minder als in het begin, maar na een dag werken ik ga nog steeds erg graag rond 21:00 uur naar boven om daar nog even TV te kijken en vervolgens rond 22:30 uur in slaap te vallen. Normaal kan ik dagen maken tot 24:00 uur, dus dan is dit extreem kort. De vermoeidheid zou toch minder moeten worden nu langzaamaan .
Ik ben tot 18 weken ziek geweest daarna kwam m'n energie terug. Heb je al je bloed laten prikken? Misschien ijzer te kort? Toch is het niet heel vreemd je lichaam werkt hard! Hoop dat je energie snel terug komt.
Rond 12 weken bloed laten prikken. IJzer was toen extreem hoog. Ook al die tijd nog Gravitamon geslikt. Daar zit volgens mij ook nog exta ijzer in.
Ik ben nu 30 weken zwanger en ben eigenlijk sinds een week of 4 pas echt minder moe. Herken dat ook niet van m'n vorige zwangerschap. Alle testen (hb, suiker, bloeddruk) waren altijd goed. Volgens m'n verloskundige kan het gewoon zo zijn dat je moe blijft. Op tijd rust nemen en eraan toegeven was het advies.
Ik denk niet dat je dit wil horen maar ik ben de hele zwangerschap moe geweest! Iedere middag een middagdutje en 's avonds om 20.30 uur ging bij mij het licht uit...
Ik ben nu bijna 21 weken en wacht ook nog steeds tot die moeheid (en daardoor hoofdpijn als ik te veel doe) over gaat.. Nog steeds niet gebeurd dus ik ga er maar van uit dat het tot mn bevalling zo blijft, kan het alleen maar meevallen als het alsnog eerder weg is.. Mijn lichtje gaat meestal om 21u uit en zo niet merk ik het helaas toch de dag erna weer
Ik bleef ook erg moe moe moe! Uiteindelijk bleek bij 28 weken m'n ijzergehalte te laag en ben ik begonnen met medicatie maar hier kreeg ik erge obstipatie van en ben daar uiteindelijk mee gestopt en floradix gaan gebruiken. Hielp bij mij erg goed. Gewoon te koop bij Kruidvat/Etos/trekpleister.
Ik ben 20 weken en werk op het moment enkel de ochtenden. S'middags komt er weinig uit mijn handen. Om 20.00 uur is het klaar en ga ik slapen. Geen idee waar dit door komt, maar herken het wel.
Hier ook tijdens beide zwangerschappen erg moe geweest. Tot t einde toen smiddags moeten slapen en s avonds om negen uur naar bed. Hoop dat t voor jou gauw minder is
Gelukkig dat er meer mensen zijn die het probleem kennen. Kan altijd even naar de Etos gaan om te kijken of ik toch niet weer een zwanger pilletje kan gaan slikken met ijzer erin (ben een kleine week al door de Gravitamon heen). Ben er in elk geval iets geruster op, want ik kende het niet vanuit mijn andere zwangerschappen.
Ik heb het ook heel erg! Werk nu een week of 2 50%. Tis wel iets verbeterd sinds week 16,maar eeecht niet hetzelfde als wanneer ik niet zwanger ben. Conditie is 0,0. Bloedwaarden worden regelmatig gecontroleerd, niets aan de hand. Ik ga er maar vanuit dat t zo blijft, kan het altijd meevallen! En mijn leven staat het gelukkig ook toe: werkgever is heel relaxt, vriend pakt heeeel veel op en bij moeder hoef ik ook maar een kik te geven. Daarnaast heb ik geen kindje om voor te zorgen. Succes!
Minder moe vanaf week 20, maar in eerste zwangerschap had ik meer energie. Nu ook snel last van rugpijn.