hallo allemaal ik heb sinds vannacht af en toe een soort menstruatie krampen onderin mijn buik echt heel vervelend iemand die weet wat het is of ook heeft hoor het graag groetjes grummelke
Ik heb dat een 6 dagen geleden ook gehad. Bijna een hele dag. Ik werd er erg moe van. Gister had ik het ook weer even. Ik denk ook indalen. Ik denk dat het er wel gewoon bijhoort. Ik vraag het volgende week even aan mijn VK. Nu laat ik het zo, ik voel de baby goed, dus ik maak me verder geen zorgen.
ik voel de baby ook goed gelukkig! dacht zelf ook al aan indalingsweeen zal het ook mijn vk even vragen thnx voor jullie snelle antwoord groetjess
Ik denk ook idd dat het indalingsweeén zijn. Ik heb het ook af en toe, en ook vanacht was het weer de hele nacht feest! Heb er zelfs wakker van gelegen....
Ik heb het ook af en toe, is volgens mijn vk het hoofdje van de baby (ligt bij mij onder) Bij mij zijn het niet echt krampen maar meer een ongesteldheids"gevoel", krampen vind ik een te groot woord.
ik heb ook een zeurderig gevoel (het word steeds erger) en ik dacht ook dat het met indalen te maken had maar de vk hier op de site zei wat anders: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=34760