Hallo, Ik heb ergens op internet gelezen, als je wil weten of je een jongetje of meisje krijgt, je dat kan testen met ochtendurine en soda. Dat doe je als volgt: Je plast in een bekertje, en doet dezelfde hoeveelheid soda in een ander bekertje. Je giet de urine over de soda, bruist of knettert het, krijg je een jongen (heeft te maken met het zuur in de urine als je zwanger bent van een jongen) gebeurt er niks, krijg je een meisje. Natuurlijk is dit niet betrouwbaar, wel leuk om te doen. Iemand die dit al gedaan heeft, en wat was de uitslag, en klopte hij? Bij mij voorspelt hij een meisje
Maar het schijnt dat je met bepaald voedsel het geslacht kan beïnvloeden. Dus als jij bepaald eet patroon hebt dan zou dat dus wel kunnen met soda
Dat is dan uw eetpatroon voor de bevruchting? Want als het eitje bevrucht word is het geslacht al beslist he
Gedaan toen ik 16wk Was, ook de rode kool test gedaan... Beide zeiden een jongen... Maar er wordt nu al zeker 10 weken lang iedere week bevestigd met de echo dat het een meisje Is, ook de vruchtwater punctie kwam een xx uit ipv xy 😉
Het is dat ik dit niet eerder wist anders had ik misschien wel zo'n test gedaan. Was vooral aan het begin van mijn zwangerschap heel benieuwd. We hebben er daarna voor gekozen om het geslacht niet te weten, net zo leuk en ik dacht bij mezelf dan heb ik extra motivatie straks bij het bevallen Maar goed volgens alle bakerpraatjes is mijn baby er nog niet uit draagt baby laag > jongen Veel slaap tijdens zwangerschap > meisje Moeder behoudt haar schoonheid > jongen Hartslag baby boven de 140 > meisje Weinig misselijkheid > jongen zin in zoetigheid > meisje