hoi meiden, Mijn vriend en mijn zwager hebben het gevoel dat de bevalling bij mij rond de 37 a 38 weken beginnen.. Ikzelf heb de datums 11 en 15 september in mijn hoofd zitten.. Mijn vraag is, hadden jullie (of iemand anders) ook een voorgevoel over wanneer het begon en klopte dat? xx
Nou mijn vriend dacht dat de kleine 7 aug zou komen en ik denk de 17e. Aangezien 7 aug al geweest is gaan we voor de 17e. Ben heel benieuwd of het uit gaat komen!
Ja ik herken je gevoel wel hoor, ik dacht ook dat vorig jaar mijn zoontje met 38 weken geboren zou worden. Dat gebeurde niet, toen had ik mijn peilen gericht op 06-07-08 (was de 10e uitgerekend) maar nog steeds geen kindje te bekennen. Toen mijn peilen maar gezet op de 1e keuze na 06-07 dus 16-07-08 en ja hoor daar kwam mijn kleine man!
Haha, vreemd genoeg heeft iedereen altijd zulke gevoelens voor datums die voor de uitgerekende datum liggen, nooit erna. Vraag me af waarom Mijn pa zei wel over Lena dat het een zondagskind zou zijn, dat klopte. Heb er echter wel vijf dagen overtijd voor moeten lopen Had zelf ook wel een beetje het idee dat ze eerder zou komen omdat ze zo groot en druk was, maar helaas.
Mijn schoonvader zegt trouwens de 21e...en ik geef het niet graag toe maar hij heeft wel bijna altijd gelijk...
ik heb hier ook het voorgevoel dat ze de 25 sept komt, maar ik moet nog even afwachten of het klopt. ik moet zeggen dat mijn gevoel wel vaak gelijk heeft. XXX Gusam
ik heb de hele zwangerschap geroepen dat mijn kind de 15e geboren zou worden, vandaag dus. klopte voor geen meter want hij is nu een week oud
Haha, dat valt me ook op. Waarschijnlijk omdat veel dames hopen dat het kindje eerder komt. Mijn voorgevoel zei dat mijn zoontje met 42 weken zou komen. Misschien omdat ik het (als 1 van de weinigen waarschijnlijk) helemaal prima vond dat hij later zou komen. Mijn gevoel klopte bijna, met 41 weken en 6 dagen was hij er. Had me al helemaal voorbereid op inleiding, maar dat hoefde dus net niet.
Ik had de vorige keer al vanaf het begin het voorgevoel dat ik overtijd ging lopen en dan ook 2 weken, dat was dus ook zo! Ben met 2 week overtijd ingeleid. Deze keer niet echt een voorgevoel.
Ik had ook steeds het gevoel over de 40 weken te gaan, dit klopt dus. Ook nu met 40+5 nog steeds het gevoel dat het nog wel even kan duren, komt ook omdat ik me zo goed voel.
Mijn eerste bleef twee weken langer zitten.. Ik dacht op den duur dat het zichzelf terug zou trekken ofzo. Ik durf dus echt niet te gokken op eerder dan de uitgerekende datum! Ik reken er gewoon twee weken bij.
Ik had bij Eva altijd 16 december in mijn hoofd. Ik was de 23e (een week later dus) uitgerekend. Toevallig waren dat ook de rugnummers van mijn vriend (hockey) . Maar ze werden het allebei niet, het werd weer een week later.... op 30 december! Toen ik eenmaal overtijd liep hield ik het maar op 6 januari .
Ik roep al vanaf het begin 3 september, zou dus 4 dagen ´later´ zijn. Geen idee waarom, floepte er zo uit bij de eerste echo .
Bij de 1e had ik sterk het voorgevoel dat ik overtijd ging lopen, wat ook klopte (41+4). Nu heb ik dat gevoel weer, ben de 5e uitgerekend en denk zelf dat tie de 10e of 11e komt. Dat sterke voorgevoel had ik ook zelfs met 32 weken toen het allemaal even spannend was in mijn buik.
ik ben ook al 4 dagen over mijn voorgevoel heen hier klopte het dus niet, maar mijn man kan nog gelijk krijgen die zei rond de 38 weken, dus wie weet ?
Mijn voorgevoelens wat dat betreft zijn nog nooit uitgekomen. De eerste werd met 34 weken geboren en dat heb ik toch echt nooit voorzien. Dacht eerder dat hij te laat zou zijn. Bij de tweede zat ik er ook naast. Riep steeds 8 januari en dat werd uiteindelijk 16 januari! Ik waag me dus maar niet meer aan gokjes...!
Ik weet het niet meer, soms denk ik -doordat de baby al sinds ongeveer de 30 weken volledig ingedaald en vast ligt en ik constant harde buiken en voorweeen heb- dat hij eerder komt. Volgens m'n ouders deze week nog haha. Maar hoe dichter ik bij de uitgerekende datum kom hoe meer ik twijfel. We zullen zien! Wie weet duurt het nog 6 weken (neeeeeee!!!)
Ik dacht bij de eerste dat ik 4 dagen overtijd zou bevallen, dat werden er 11... had wel goed da het een maandag zou worden! Bij deze ga ik ook maar weer uit van 2 weken overtijd...