Dag dames, Nou, even een vraagje hoor. Ik ben nu precies 25 wk zwanger van onze tweede spruit. Als ik gewoon op de bank zit, zoals nu, met laptop, rug recht tegen de leuning, krijg ik een heel benauwd, kortademig gevoel. De baby ligt heel hoog en heel sterk aan de rechter kant. Mijn bm was de laatste keer al 30 cm, onderkant is praktisch leeg en de uk ligt in stuit. Is dit benauwde (is misschien niet helemaal het goede woord..) een logisch gevolg van de ligging van onze spruit? Het is niet eens echt benauwd, meer drukkend. Het drukt het meest aan de bovenrand van mijn baarmoeder. Alvast bedankt.
Hoihoi, Alweer 25 wkn wat gaat dat snel! Je baarmoeder komt nu boven je navel uit en vooral als de kleine hoog ligt en nog in stuit ook kan je best last hebben van je longen, die moeten gaan plaats maken! Als je zit hoe goed je ook je best doet om rechtop te zitten,krijg je er toch meer druk op dan dat je staat. Het kan gelukkig geen kwaad!
Inmiddels had ik de herkenning inderdaad bij anderen gevonden! Toch ontzettend bedankt voor je reactie. Ik heb dit bij Ruben nooit gehad en dan vraag je je toch af wat er aan de hand is Ja, snel gaat het he! Nog maar 10 weken werken