niezen en harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luuz, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hallo dames..

oke, rare vraag.. Standaard elke ochtend ben ik een kwartier/half uur aan het niezen.. heel vervelend maar het is nu eenmaal niet anders.. Heb het al van jongs af aan en niemand weet waar de oorzaak ligt..
    Maar nu ik richting het einde loop met de zw.schap is het niezen niet echt een pretje meer.. Nu krijg ik na elke nies een harde buik... Behoorlijk vervelend maar omdat het een half uur doorgaat begin ik me toch af te vragen of het kwaad kan voor de kleine.. Heb soms het idee na die tijd dat ie er zo uit kan floepen;)
    Vergeet het steeds te vragen bij de VK en om daar nu het spoednummer voor te bellen gaat ook wel ver natuurlijk hihi:p

Alvast bedankt,

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hey meid :D

Ik ken het gevoel precies, ik moet altijd niezen wanneer ik buiten kom....ook zo vreemd :p
    Maar goed, ik heb geen idee eigenlijk of het kwaad kan.
    Ik zie dat je vanmiddag naar de VK moet, schrijf je vraag gelijk NU op een briefje en je vergeet het (denk ik) niet.

Succes :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ha Dees! :D

tijdje niet gezien joh! :D
    leuk he van die standaard dingen haha..
    vanmorgen ook weer.. zit nu met harde buiken op de bank en daar word je ook niet echt vrolijk van.. en aangezien de beeb druk bezig is met indalen, word het er niet fijner op haha..

4. Bibi23

Bibi23 Actief lid

4 jan 2008
    403
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi Roeltje, ik heb je een PB gestuurd!

Deel Deze Pagina