Beetje idiote vraag misschien want iedereen heeft natuurlijk last van de hitte maar ik krijg vandaag echt het idee dat ik niet genoeg zuurstof binnen krijg. Zit de hele dag met mijn mond wijd open, als een vis op het droge, te ademen. Hebben jullie dat ook en heeft dat nou met zwanger zijn te maken? en succes met de warmte allemaal! Vooral de hoogzwangeren!
Ja,ik heb er ook last van. De verloskundige zegt dat ik er extra last van heb vanwege lage bloeddruk en ijzerwaardes. Lekker voor een ventilator gaan zitten en niet te veel doen, als het kan....
Herkenbaar! Heb het al weken! Hang het liefst met m'n hoofd in de ijskast, heerlijk die koele lucht Heb de vk er niet naar gevraagd trouwens. Moet vanmiddag toch even bellen, dan maar even doen
Ik heb er ook last van. Zeker met die enorme hitte de afgelopen dagen. Ik heb het trouwens ook als ik in bed op mijn rug lig. Niet fijn.
ik heb het ook! Maar vooral als ik aan mijn bureau zit op het werk of op de stoel televisie aan het kijken ben. Ik ga meestal even met mijn armen omhoog zitten of even liggen (vinden mijn collega's ook erg grappig...) of even een stukje wandelen. Het lijkt mij wel erg vervelend als je het dag in dag uit hebt. Ik kan er namelijk ook wel enigszins van in paniek raken...
Heel herkenbaar, ook met opvliegers erbij. Alsof mijn keel dan even word dichtgeknepen ofzo. Heel naar!
Ik loop regelmatig te hijgen als een Belgisch trekpaard! Bij de minste inspanning ben ik de klos. Ook als ik 'savonds op de bank (een beete in elkaar gezakt) zit krijg ik het benauwd. Dus het komt door de lage bloeddruk Tetje? Die heb ik ook... gynaecologen vertellen je ook niks he
Hier ook, maar schijnt dat dit bij zo'n 30 weken erbij hoort. Weet niet of dit eerder ook het geval is, maar zal er vast en zeker ook wat mee te maken hebben.. Door de groei gaat het tegen het een en ander aanzitten, waardoor je hier last van kunt krijgen.. Na 36 weken, bij het indalen, wordt het weer minder.. Dus succes!!
herkenbaar ik raark alleen door onregelmatige adem door benauwdheid in hyperventilatie, herkend iemand dit toevallig ook? ik heb er echt erge last van en loop nu ook bij logopediste maar voel me verder goed maar hyperfentilatie breekt je lichaam echt af gelukkig kan het geen kwaas voor het kindje!