vandaag de schrik van me leven gehad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovewinnie, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben 17 wk en moest vandaag om 13.30 uur bij de verloskundige zijn en ging vol trots op de bank liggen om het hartje te horen. na 10 minuten luisteren nog geen hartje te vinden en mijn hartslag werd ook steeds hoger en kreeg het spaans benauwt. ik moest meteen naar het ziekenhuis voor een echo en moest rekening houden met het ergste. in het ziekenhuis heb ik ook nog is 30 min moeten wachten. die 30 min leken een jaar te duren en ik was al aan het bedenken dat ik nu dit weer moest meemaken (al eens fout gegaan met 12 wk) en had al bedacht dat ik nu ging wachten tot het zelf kwam. ik bleef maar huilen en had me moeder al ingelicht. toen kwam het echo apparaat en ze draaide het scherm naar me toe. en wat denk je, hij lag lekker te slapen maar het hartje klopte zeker wel. pfff dat was een opluchting en huilde van geluk ik meteen me moeder gebelt en de tranen sprongen in haar ogen. ik zou het niet aankunnen om dit voor de 2e x mee te maken. vorige zwangerschap kreeg ik ook via een echo te horen dat het hartje was gestopt en me moeder en vriend dachten ook al dat het weer mis was. de kleine heeft me dus goed laten schrikken maar begin nu wel te beseffen dat het goed is.

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    lieve lovewinnie,
    wow dat moeten echt enorm lange minuten (tot uur) geweest zijn voor je en ik begrijp uit je verhaal dat je ook nog alleen was.....
    Maar wat ontzettend fijn dat alles gelukkig WEL goed was!
    Ik hoop voor je dat je snel de baby zelf ook gaat voelen, dan heb je elke dag een bevestiging dat je ukkie het lekker naar zijn zin heeft in je buik..
    Geniet van het mooie bericht en het zonnetje wat lekker schijnt enneh ga wat leuks doen vanavond om de stress van vandaag te vergeten... lekker uit eten op een terrasje.... ofzo....
    knuffel

3. Tamara24

Tamara24 Actief lid

15 sep 2006
    172
    0
    0
    Administratie
    Den Haag
    oooohhhh wat vreselijk erg om zoiets mee te maken. het zou inderdaad even schrikken zijn als je zoiets meemaakt.
    Ik ben zo blij dat alles toch goed is met de kleine. Probeer te genieten van je zwangerschap en het komt goed..

xx Tamara

4. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    pfff meid kan ik me voorstellen zeg
    [-( ongelooflijk dat ze je zo laten schrikken na dat het de vorige keer fout is gegaan :thumbdown:
    vind dat wel erg ik ben zelf vorig jaar ons zoontje verloren met 37 weken
    ik ben nu bijna weer 34 weken zwanger en ben ook verschrikkelijk bang nu die weken er aan zitten te komen maar ik heb goeden controlen maar toch je weet het nooit zoiets gaat van minuut op minuut niemand kan iets daar aan helpen maar meid ben heel blij voor je en nu niet meer zo veel zorgen maken geniet er maar van je bent de 12 weken voor bij meid! :thumup: liefst jeannet

5. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Jeetje, wat een spanning meid.
    Gelukkig is alles goed met de kleine!

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Jeempie! Wat een spanning! Ik zou helemaal gek worden! Gelukkig is alles goed! Probeer het te vergeten en ga genieten meid! Alles is goed met die kleine!
    kus miek

7. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    jeetje zeg, dat is echt enorm schrikken,wat een rottijd moet dat zijn geweest zeg voor je!
    gelukkig dat alles goed is met je kindje!

Kan me goed voorstellen hoe erg je geschrokken bent zeg!

8. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeemig dat is inderdaad heftig! Gelukkig is alles goed. Wat een opluchting.

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Pfff, wat een spanning! Ik ben blij te horen dat alles goed is met jullie! Het is al zo moeilijk om vertrouwen te houden na een missed abortion (ik ben op dezelfde dag als jij gecuretteerd)! Probeer weer lekker te genieten meid!

10. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    jeetje meid wat zal jij geschrokken zijn! gelukkig is alles goed met je kleintje!

11. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Gelukkig is alles goed.
    Nu lekker gaan genieten he?
    Beloofd?

Liefs
    Hillegonda

12. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    pfff, dat wil je niet meemaken nee!
    Gelukkig is alles goed!

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

tjeetje dat is zeker schrikken. gelukkig is alles goed met de kleine.
    Nu weer lekker proberen te genieten. :)

14. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    jeeeejtje meid wat een schrik zeg!
    zat zelf al met rillingen over me rug je verhaal zitten lezen dus wat jij hebt meegemaakt moet helemaal een hel zijn geweest.

heb zelf in het begin van me zwangerschap bloed verlies gehad en toen heeft de vk ook lang moeten zoeken voor ze ons kereltje eindelijk vonden
    dus kon me er ergens wel een beeld bij vormen
    brrrrrrr.

gelukkig is alles goed!

groetjes renate

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    begin eindelijk te beseffen dat me zwangerschap niet afgebroken gaat worden en dat alles gewoon goed zal gaan. ben nog steeds wel een beetje gestrest maar ja dat is natuurlijk niet meer dan normaal. ik had echt al in me hoofd zitten dat het afgelopen was en dan is de echo gewoon goed. dan duurt het echt wel even totdat ik weer helemaal besef dat het goed is. pfff dit gun ik me vijand nog niet toe zo zenuwslopend. me moeder gaf me meteen een knuffel toen ik er langs ging en dat deed me wel goed. me vriend had nachtdienst gehad en was er niet bij vanmiddag ook hij is dolblij dat het alles goed is.

16. appeltje

appeltje Niet meer actief

Wat een vreselijke momenten heb jij beleefd zeg! Gelukkig dat alles goed is met die kleine... pfffff....

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Jeetje meis, de schrik zal er weer goed in hebben gezeten bij je!
    Gelukkig kan je nu positief de rest van je zwangerschap aan...!

Enne nu maar hopen dat hij/zij na de bevalling ook zo vast blijft slapen ;)

Ben blij voor je dat alles goed is afgelopen!

18. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

gelukkig is alles goed met de kleine!

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: PFFFFF wat een schrik...blij dat alles wel weer goed leek te zijn!

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb vannacht zeer slecht geslapen, de stress zat er nog goed in.

maar de kleine heeft doorgehad denk ik dat hij meer van zich moet laten horen. heb hem vorige week vrijdag voor het eerst gevoelt en daarna niet meer. nu vandaag heeft hij al verschillende keren van zich laten weten door is goed voelbaar te trappen, wat een fantastisch gevoel net of hij wil laten weten dat het wel goed komt.

Deel Deze Pagina