Hallo, Ik wil een voedings bh kopen. Nu zag ik ze bij de hema maar die waren niet voorgevormd. Ik draag al jaren voorgevormde bh's en vind dat prettig. Zijn er ook voorgevormde voedings bh's, zo ja waar hebben jullie die gekocht? Heb er eerlijk gezegd ook nog niet naar gezocht maar wellicht hebben jullie een goede tip. Groetjes Erica
he Erica, dat is een goeie vraag joh! Ik draag ook altijd van die voorgevormde bh's, maar in voedings bh's heb ik ze ook nog niet gezien... maar nu ik er zo overna denk, is het natuurlijk ook niet echt praktisch omdat je dan zo'n voorgevormd stuk tussen jou en je baby hebt bungelen straks... en ze rekken natuurlijk ook minder mee..... dus zouden ze uberhaupt wel bestaan of moeten we toch over naar de slappe stofjes..... (heb altijd het gevoel dat daar zoveel minder steun in zit....)
Ha liefzonnetje ik zag ze nu wel staan in de catalogus van Baby-walz, ze bestaan dus wel. Wat jij zegt zit ook wat in, is het wel praktisch? Hopelijk reageren er wat vrouwen met ervaring.
Dat zou idd wel fijn zijn als iemand die ze gebruikt (heeft) wil aangeven of het ook wat is..... ga nu plots nadat ik dat bedacht heb, helemaal twijfelen of het idd wel zo praktisch en ideaal is.... enneh ik moet eigenlijk heeeeeeel erg nodig een nieuwe bh kopen (heb nog maar 1 die past), maar wil geen normale nu meer kopen... Dus ladies..... PLEASE help us!