Dit is mijn derde zwangerschap en ben nu ruim 37 weken zwanger, kindje ligt al ingedaald vanaf een week of 32 en toen had ik wat Meer lucht. Echter sinds een paar dagen erg benauwd, vooral ook s'nachts, word er soms ook niet lekker van omdat het lijkt of ik niet genoeg lucht krijg. Iemand hier bekend mee? Morgen naar de verlos en ga ik dit natuurlijk, bespreken.
Hi Merlijn, Ik heb hier geen ervaring mee maar wil je toch even sterkte wensen. Het lijkt mij heel vervelend! Hopelijk is het alleen vervelend en kan het geen kwaad.. Sterkte meid!
Hoi ik heb hier ook last van... soms is het een paar dagen weg en soms duurt het de hele dag is erg vervelend maar je kan er niet veel aan doen.. niet op je rug liggen dan wordt het erger.. ik ga altijd op mn zij liggen of even rechtop zitten.. afleiding zoeken... t gaat pasover als ie eruit is ben ik bang... sterkte
Ik heb het ook! Bij mij wil het helpen om zonder bh te lopen en 's nachts een beetje meer rechtop te slapen.
Ik heb het ook,ik probeer zo rustig mogelik te blijven,anders raak ik in paniek. Wat helpt is op je zij gaan liggen met je armen omhoog. En verder helpt er niet veel helaas....