Duidelijke test en nitrofurantoine

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door BabyD, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wie had dat gedacht ik ben twee keer met hormonen zwanger geworden en nu ineens een duidelijke test (T is duidelijker dan de C streep )!! Maaar Ik heb blaasontsteking en kreeg hiervoor nitrofurantoine kan dit een test beinvloeden??? Dat ik dus eigenlijk niet zwanger ben? Wat maakt dit onzeker en ik baal zo dat het zondag is. Mijn blaas is nog steeds niet helemaal in orde. Dus morgen zoiezo langs de huisarts voor duidelijkheid!
    Nooit gedacht dat dit mogelijk zou zijn mocht ik echt zwanger zijn! Ik kan helaas geen foto plaatsen via de mobiel maar wat een duidelijke test ik shake er nog van!

Iemand dus ervaring met deze medicijnen en zwangerschap? Of blaasontsteking en zwangerschap?

2. mamautrecht

mamautrecht Niet meer actief

Gefeliciteerd! Kan je niet even de bijsluiter bekijken of je deze medicijnen wel mag hebben bij een zwangerschap?

Het lijkt mij in elk geval niet dat je test positief is door de kuur. Zijn namelijk geen hormonen..

3. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Een streep is een streep! gefeliciteerd ;)

4. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan nitrofurantoine geen vals positief geven op je test. Het kan wel je urine erg bruin kleuren. Je mag het in principe hebben tot je derde trimester ongeveer. Tegen de tijd dat je moet bevallen moet het weer uit je bloed zijn omdat baby's buiten de baarmoeder er niet zo goed tegen kunnen. Van harte :D

5. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het mag bij zwangerschap idd in die eerste maanden. De assistente vroeg me nog of ik zwanger zou kunnen zijn.. "Dat denk ik niet" was mijn antwoord ;) :) hoe stom!

Bedankt meiden! Nog steeds een heel onwerkelijk gevoel; zomaar op de natuurlijke manier..!

6. Celien22

Celien22 Actief lid

14 jan 2013
    452
    32
    28
    Onbekend
    Dit medicijn word normaliter voorgeschreven bij blaasontsteking tijdens de zwangerschap. Niet druk om maken dus.

Enne, streep is streep ;). Gefeliciteerd!!!!!

7. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vreemd dan, zouden ze stiekum een test hebben gedaan? Zal toch ook niet.. Ik begreep er al niks van omdat mijn moeder laatst hele andere medicijnen had gehad. Èn omdat idd in de bijsluiter staat dat dit bij zwangerschap kan. Wel heel apart allemaal.

Deel Deze Pagina