Hai, Ik wil thuis bevallen maar het bedframe kan niet verhoogd.. We hebben nog extra matrassen en die kunnen er op, maar had op internet gelezen dat dat niet mocht. We hebben echt een inimini flatje en een gehuurd kraambed gaat echt niet 5 weken in de woonkamer passen.. Naja past wel, maar dan kan je verder in de woonkamer niet lopen. We hebben naast de slaap- en woonkamer geen kamers meer.. Iemand ideeen? Ik ga het ook aan vk voorleggen En zou het zonde vinden om om deze reden mijn o zo gewenste thuisbevalling in het z'huis te doen..
Noop, heet is een elektrisch bed en het frame (buitenrand) zit zeg maar los van dat (mega zware metalen) blad waar het matras op legt (we hebben geen lattenbodem). Dus kan helaas niks onder.
Volgens mij mag een extra matras wel hoor, zou het gewoon doen. Het is alleen maar voor de kraamhulp, voor dat weekje zou ik me niet in allerlei bochten gaan wringen
Hier ook een bed wat niet omhoog kan. Ik leen voor de bevalling een uitklapbare (brede) massagetafel van een vriendin. Zij is daar ook 2x op bevallen .
Even overleggen met je vk. Wij hadden hetzelfde probleem en ze vonden het prima om er een extra matras op te leggen.
Hier vonden vk en Kraamzorg het geen probleem. Bevallen kan overal zei minnen vk. Wie weet wil je helemaal niet in bed en ze assisteren maar kort, dus vinden ze het hier geen probleem. Kraamzorg had ik afgesproken bed zelf te verschonen, of manlief, maar beide kraamhulpen waren heel klein en blij dat het bed niet op klossen stond. Ze hadden om de was op te hangen of spullen in de kast op te bergen ook allebei een krukje nodig, haha, dus t is ook maar een maatstaf
Ik vond het doodeng op die klossen en heb ze er gauw onder vandaan gehaald. Bed verschonen deed familie, al was ik pas na 5 dagen weer thuis.
Overleggen met de kraamzorg. Je krijgt nog een intake? Hier ook zon soort probleem. Kleine slaapkamer en erg groot bed. Ik beval dan wel in het zh. Maar mag gewoon een extra matras erop. Anders kom ik niet meer uit bed.
Idd gewoon extra matras erop. Wij hebben een waterbed en hebben dit vorige keer ook zo gedaan. Ging prima!
Ik zou gewoon overlegge met de vk en later de kraamhulp. mijn vk wil het bed niet verhoogd hebben en de kraamhulp vond het ook een prima hoogte (bij de eerste) nu medische indicatie en overleg met kraamhulpof het bed hoger moet of niet. Is vooral voor controles en verschonen
Voor iedereen die zegt dat je gewoon een extra matras op je bed moet leggen.. Hebben jullie dit zelf zo gedaan? En hadden jullie dat matras al? Ik ga namelijk geen extra matras aanschaffen voor de kraamweek (beval in het ziekenhuis).