Nou, het zit me niet mee, en ik was er al bang voor... Na een verkoudheid van vier weken met bijholteonteteking, een weekje griep en een kapotte kies heb ik nu vervolgens een buikloopachtig virusje te pakken... Gisteren begon mijn zoontje ineens over te geven, diarree, alles erop en eraan... En nu ben ik blijkbaar aan de beurt. Ik ben kost misselijk en mijn maag doet gewoon pijn er van. Tot nu toe 1 keertje overgegeven, iets wat ik eigenlijk maar eens in de paar jaar doe (ik ben echt een heel slechte kotser zeg maar ) maar man oh man wat voelt dat rot. En de baby trappelt nog even fijn tegen mijn pijnlijke maag en gevoelige darmen, heb er ook harde buiken van... Geloof niet dat het kwaad kan voor de kleine en het is vooral erg vervelend, maar als er iemand is die tips heeft om dit wat draaglijker te maken...? Zou paracetamol helpen?
Ik heb ook een buikloopvirusje te pakken, ook een paar dagen nadat mijn zoon het kreeg. Heb zelf alleen last van diarree en hij spuugde én had diarree. Hij begon zaterdagavond en heeft sinds vandaag weer vaste poep. Spugen deed hij alleen in het begin. Ik heb gisteren niet warm gegeten, wel bouillon op en een paar beschuitjes, ik dacht dat het hielp, maar had het vandaag nog steeds, waarschijnlijk duurt het virus gewoon 4-5 dagen!? Beterschap!