benauwd

Discussie in 'De lounge' gestart door Citroen80, 14 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mee eens, als ik die bedragen zie.... januari is iets goedkoper maar alsnog 837 euro als je bij wil boeken. Dat zou het me dan niet waard zijn als ik al krap zou zitten...

Gewoon 's avonds gaan zwemmen (als het zwembad dan open is) of naar de bar of lekker meteen gaan slapen.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    zijn die prijzen niet berekend incl kaartjes?
    neem aan dat als je alleen een kamer bijboekt de prijs lager zal uitvallen

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik ben het wel een beetje met je man eens en vooral gezien de prijzen en al helemaal omdat je overdag het park in gaat.. Laat je schoonouders anders mooi op jullie zoontje passen en ga 's avonds alleen iets met je man doen ofzo? Het is inderdaad maar een voor een keertje. Ik zou het ook niet prettig vinden maar om een halve maand salaris uit te geven om 2 nachten apart te slapen zou het mij niet waard zijn.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik zou het er gewoon het beste van maken, met je man overleggen dat jij aan de kant van het bed gaat slapen zodat je tegen de muur of het raam aankijkt.

Wat betreft het douchen/wc gaan zie ik het probleem niet zo er zit toch een slot op de deur. Als je wil douchen dan kan dat toch prima in een kwartiertje, vraag je van te voren nog even of er iemand nog moet plassen. Ga er vanuit dat bijna iedere volwassene wel in staat is of het even een kwartiertje op te houden of even naar beneden te lopen om daar op het 'openbare' toilet te gaan.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Klopt is wel inclusief kaartjes. Maar voor 2 personen 3 dagen tickets kost 348 euro, dus dat gaat van die 837 euro af dan (als dat al zo berekend wordt), kost dan alsnog bijna 500 euro extra voor een kamer. Best veel geld als je het eigenlijk niet kan missen. Snap ts wel hoor, zelf zou ik het ook niet willen, maar weet niet of ik 500 euro er voor over zou hebben...

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik zou het niet willen maar ben bang dat je niet anders kan. Alles zit rond die tijd vol geboekt en now way dat ik 500 euro bij ziu betalen voor een andere kamer. En je hebt het over stil zijn en dat je zoontje op tijd naar bed moet, dat gaat ws niet gebeuren. Er is zoveel te beleven in dat park, mooie show buiten, voor 21.30 uur lig je er echt niet in. Het is rond die tijd ook nog eens stervensdruk, dus ben je s avonds ook nog vaak in het park. En daarna ben je zo moe dat je je bed in rolt en de volgende dag pas wakker word:D

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh hell no, zelfs niet voor Disney, dan zou ik liever niet gaan. Dan maar ondankbaar hoor.. :)

8. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Dit dus. Ik ben dan ook vrij hard in sommige dingen. Dit is er 1 van.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ach leuk nee. Maar wel zo volwassen om mij hier overheen te zetten.
    Beter dan 500 bij betalen schoon vader laatste kant jij laatste kant. Man en zijn moeder hoi! Kleine in camping bedje of tussen jullie in.

Ik zou meer moeite met snurken hebben

Als het nu je eigen ouders waren?

10. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Mee eens. Je slaapt er alleen maar en ook nog maar twee nachten.
    Dan vraag je er een kamerscherm tussen.

11. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Tja. Ik vind dat je geen twee stellen op een hotelkamer moet stoppen. In een appartement vind ik het een ander verhaal maar dan wel in gescheiden kamers. Alleen dat moet je dan wel zelf betalen als je schoonouders dat niet zelf bedenken. Dus niet aaankaarten, niet door je vriend laten aankaarten, maar regelen of je erbij neerleggen.

Ik vind overigens wel: als je zo'n uitje doet moet je het goed doen. Kun je geen twee kamers betalen, ga dan niet twee nachten of wacht een paar maanden en spaar nog wat door. Maar goed, dat ben ik en je hebt het bij dit soort familie-uitjes nietaltijd voor het zeggen. Aan mij is disney overigens echt niet besteed (ben er een keer geweest in Anaheim rijdens een besloten feest en eerlijk gezegd vond ik het niet zo bijzonder), maar als je het heel leuk vind zou ik het zonde vinden om tegen die nachten op te zien.

12. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    No way!! Wij nemen mijn schoonouders een weekendje mee en in het hotel waar wij nu zitten, was het of een 4-persoonskamer of 2x2 persoons, maar één een stapelbed en badkamer gedeeld.
    Dus wij gaan in een stapelbed :D :D
    (Druk weekend waar we heen gaan)

13. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    No way! Niet met m'n ouders, niet met m'n schoonouders, niet met vrienden, met niemand. Ik ga NIET met anderen op en hotelkamer slapen.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha, wow, nee, dat is ook niet mijn idee van een leuk uitje. Hoe lief ik mijn schoonouders ook vind. Ik zou om elk dingetje wakker liggen om vervolgens na half vier in een diepe slaap te raken en zo hard te snurken dat de overige 3 (4, met kind erbij) mensen wakker liggen.

Ik snap wel dat de intimiteit ineens ook weg is. Ik weet niet hoe dat bij mensen hier zit; maar wij knuffelen 's avonds nog voor het slapen gaan met daarbij 95% kans op iets meer dan knuffelen. Dat zijn toch echt dingen die ik niet wil delen met mijn schoonouders en mijn partner al helemaal niet bij zijn ouders.

Als het moet en je echt geen andere keuze hebt, zou ik het doen; maar dan heb ik het meer over 'de wijk is afgebrand en je ligt met zijn allen in een tentenkamp of sportzaal' ofzo en je echt geen andere keuze hebt.

Ik zou vriendelijk bedanken voor het gehele uitje; zoveel bezwaar heb ik daar dan tegen. In dit geval zou ik dus zelf mijn portemonnee trekken of bedanken. Er is eigenlijk geen gulden middenweg; tenzij schoonvader ineens een muurtje kan metselen tussen de bedden.

15. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.913
    113
    Vrouw
    Mijn eerste reactie was ook: echt niet! Maar als ik er nog even over nadenk: ik heb al zo vaak samen met man een kamer gedeeld met anderen (neefjes, nichtjes (allen volwassen), zussen en partners, oma), dus waarom dan niet met schoonouders?
    Oordopjes meenemen die de ergste slaapgeluiden wegnemen zou al veel schelen. En hoeveel tijd breng je nou door op zo'n kamer, max. 8 uurtjes per nacht? Dat overleef je wel!
    Ik zou me er overheen zetten en genieten van het weekend!

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hell no, nooit. Stel je voor, straks lig je de hele nacht in de geur van je schoonvaders scheten! 😅😂

En na twee nachten niet goed slapen ben je ook nog lekker brak, nee moet er niet aan denken.

Dat wordt dus bij betalen of afzeggen, er is idd wat mij betreft geen middenweg. Raar ook dat je ouders maar één kamer geboekt hebben zonder zelfs even te overleggen! 🙄

17. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Misschien een idee om de dag voor vertrek "ziek" te worden. Kunnen schoonouders met jouw man en de kleine op de kamer en blijft het lekker "onder ons" terwijl jij thuis op de bank hangt.

18. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    En TS, wat gaan jullie doen? 😅😅

19. Citroen80

Citroen80 Niet meer actief

We hebben niets meer gehoord dat ze t hebben veranderd naar twee aparte kamers.
    Ik ben bijna geneigd niet te gaan maar vind t ook lastig. En zeker weten doe ik t ook niet wat er is geboekt is 1 hotelkamers of twee.

20. misa

misa Niet meer actief

Echt niet dat ik met mijn schoonouders of ouders op een kamer zou slapen. Brrrrrrr weg privacy! Slapen is iets heel intiems.........

Deel Deze Pagina