Hoi dames. sinds een paar dagen heb ik bij alles wat ik doe het zo benauwd. Het lijkt wel of dat ik hyperventileer alsof iemand mijn borstkast indrukt. Als ik door mijn hurken ga om iets te pakken ben ik buiten adem. is dit normaal herkent iemand dit en zo ja wat is hier aan te doen? Ik ben savonds doodop maar volgens mij komt dat mede doordat ik zoveel buiten adem ben. Wie kan mij een goed advies geven? Liefs nance158
Ik zou proberen om zowiezo wat meer rust te nemen. Je buik kan in de weg gaan zitten nu, waardoor je zeker als je bukt, gewoon wat minder ruimte hebt om te ademen. Verder kan het ook te maken hebben met ijzergebrek. Even in de gaten houden en anders even voor de zekerheid de vlos bellen. Ik zelf voel me momenteel ook alles behalve fit...
Mag morgen zowieso naar de vk voor controle. Dan meld ik het zeker ff. Maar omdat dit mijn eerste zwangerschap is en vaak niet weet wat me aan het lijf is. liefs nance158
hier net zo maar fijn dat je het morgen gelijk even na kan vragen. Ik vind het ook altijd moeilijk wanneer je moet bellen en wanneer niet...
De beeb zit nu op zijn hoogste punt in je buik, tegen de ribbenboog. Daar kan je flihnhk benauwd van worden ja. Maar zou het zowieso even tegen de vk zeggen. Sterkte!
oh man ik herken het ook joh! Als ik trap moet lopen of in de winkels te hard loop...lijkt het wel of ik een marathon aan het lopen ben zo buiten adem ben ik! Soms denk ik weleens van zou het wel weer goed komen met die conditie dadelijk! Ik moet van de week ook naar de verloskundige...ik wist niet dat het met ijzer te maken kan hebben... xx nina
ik ben ook veel benauwd, maar ik heb geen ijzer tekort. Wat ik wel elke dag drink is een glas roosvice ijzer. Dit doe ik al de hele zwangerschap en mn ijzer gehalte is steeds keurig.
ik heb astma en indd doordat de baby tegen je buik drukt ben je gauw benauwd helaas is er niks aan tedoen en gaat het pas weg als de kleine eruit is maar sucses meiden want het is indd geen pretje
Nou ben gister naar de vk geweest en het viel me mee. Aan mijn klachten kon zij uithalen dat dit de algemene klachten waren. Ze heeft me aangeraden om vitamines voor zwangere vrouwen te gaan slikken. Dit zou wat meer energie moeten geven. Bij het verhaal dat ik weer gevallen was schrok ze heel erg. daar moeten we toch maar mee oppassen. (ja nee ik val voor mijn plezier). Gelukkig geen geprik. Liefs nance158
Ik heb het sinds een week ook weer erg benauwd. Had dit voor de zwangerschpa ook jaren gehad wegens waarschijnlijk (eennooit gevonden) allergie. Ging afgelopen 1,5 wel beter maar nu heb ik het weer. Hoort er ook wel bij zeggen ze bij een zwangerschap...