Pff. 32 wkn zwanger en ik kan niet slapen Door kortademigheid. Oh wat vervelend is dit..... Bij gijs nooit gehad. Iemand nog een ultieme tip? (Behalve dan nu bevallen) Volgens Internet kan dit nog 4 wkn aanhouden..... Dit ga ik niet trekken op werk.
Dit heb ik ook gehad. En vooral met liggen op mn rug dan kreeg ik het benauwd en werd ik misselijk. Dit nam eigenlijk pas af toe de baby aan het zakken was. Maar is nooit helemaal weg gegaan tot de bevalling. Ik lag op bed met me zoon om mijn buik en dacht gelijk aaahh lucht!
Je hoofdeind iets omhoog doen heeft mij week geholpen een nog steeds. Hopelijk helpt dat jou ook wat.
Ik heb 't ook. Enige wat helpt is dat de baby gaat indalen 🤔 Word er ook helemaal gek van vooral met dit weer en als je dan wilt slapen.... Verder geen ultieme tip. Helaas. Ik heb op m'n kussen een voedings kussen om hoger te liggen. Geeft iets meer lucht.
Hier (In England) zeggen ze ook dat je contact met je dokter of verloskundige op moet nemen als je moeite met ademen hebt als je ligt of snachts, maar mischien is dat anders dan in NL. - Zou ook zeggen je hoofdeinde iets hoger maken, iets onder de matras of extra kussen. - Koud water drinken (voor het slapen gaan). (Schijnbaar veranderd baby's positie dan) - Niet eten 2 uur voor het slapen gaan - En natuurlijk proberen op je linkerkant te blijven liggen. (Lukt mij trouwens niet )
Ik weet in ieder geval de oorzaak. Afgelopen week was ik al kortademig bij het naar boven lopen met onze zoon.... Wat vreselijk irritant is dit. Ik ga het voedingkussen alvast maat te voorschijn toveren. Ik hoop echt dat de tips gaan helpen.
De warmte helpt inderdaad niet. En morgen om 05.30u dat de wekker gaat ook niet.... De hele dag voel ik me al benauwd .... bah
Afgelopen nacht goed geslapen. Ik heb ook het idee dat de kleine is ingedaald. Alleen nu nog buiten adem als ik de trap op ga met gijs en als ik teveel doe ( niet dat ik zoveel doe maar toch..)