Symptomen zijn weg..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Babyluvv, 1 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Misschien dat er al een zelfde topic is of een soortgelijke topic! Dan mijn excuus dat er alweer zo'n topic komt..

Sinds afgelopen donderdag weet ik het pas officieel, dat ik zwanger ben. En volgens alle berekeningen in combinatie zou ik afgelopen donderdag op 4+5 zitten. Ik had amper kwaaltjes, misschien heb je in dit stadium nog niet echt kwaaltjes. Al snel begonnen mijn darmen te rommelen, hele dagen door, wat pijntjes in mijn buik (geen extreme pijnen, meer van dat zeurgevoel en paar kleine krampjes richting de lies), misselijkheid bleef uit en een paar dagen later begonnen ook mijn borsten en tepels ontzettend gevoelig te zijn en erg pijnlijk! Dat was een drama, het was zo erg dat ik 3 dagen zonder BH heb gelopen, ik kon die rotdingen echt niet verdragen. Ik was ook heel snel vermoeid en had het altijd koud.

Vandaag merkte ik ineens op, dat al mijn kwaaltjes en klachtjes verdwenen zijn.. Elke keer als ik naar het toilet ga, bestudeer ik mijn urine door met een zaklamp er naar te kijken en bestudeer ik het wc papiertje ook, dit ziet er allemaal wel goed uit. Nu weet ik dat elke dag anders is en je niet elke dag last hebt van kwaaltjes en klachtjes...
    Toch wou ik mijn verhaal hier even neerzetten en hoopt dat er iemand is, die dit herkend en mij zal beantwoorden!
    Gewoon, even een fijner gevoel voor mijzelf te hebben, dat het wel goed zit.

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Geen zorgen meid.
    Het is heel normaal dat symptomen soms 3 dagen weg zijn en helaas komen ze daarna sterker terug.
    Ik kon altijd even bijkomen in die dagen en de dingen doen die ik moest doen en dan was het weer 4 a 5 dagen afzien...
    Je gaat nu tegen de 6 weken aan, dus je zult wel gaan voelen dat bepaalde symptomen heftiger worden en misschien ben je wel 1 van de gelukkige die bijna niks voelt.

3. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Ah super dankjewel voor je antwoord. Dat is wat meer geruststellende.
    Helaas vandaag een gigantische stress dag, ik hoop dat dat geen invloed zal gaan hebben.. :(

4. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Die dagen zitten er gewoon tussen.... het wordt een ander verhaal als je constant in de stress zit wekenlang.
    Het is een onzekere tijd waar je helaas even doorheen moet.
    Ik vond de eerste weken ook verschrikkelijk... geen symptomen, dan weer wel, dan opeens een pijntje, stress...het hoort er allemaal bij.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Pfff meid laat die zaklamp weg kwaaltjes op zo'n termijn zijn er heel vaak nog niet. Vaak beginnen deze met 6-7 weken echt door te zetten. Probeer nog even te genieten zinder kotsbuien hihi. (Hoop dat je dit gewoon bespaart blijft)
    Zolang je geen bloed verliest is de kans 90% dat er een prachtig vruchtje aan t groeien is 😊

6. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjulliewel! Ik heb mezelf gek gemaakt vandaag. In m'n borsten geknepen, om te kijken of ze pijnlijk waren. Nee dit was niet zo het geval. Alle symptomen waren weg, behalve de vermoeidheid dan. Vervolgens op m'n werk vanmiddag ben ik wel 4 of 5 x naar het toilet geweest, omdat ik dacht dat ik iets voelde vloeien. Nee niks te zien, geplast ook niks te zien en op papiertje ook niet. Het leek net of iets vloeide misschien witte afscheiding? Maat ook dat was niet te zien en het voelde daarzo allemaal wel vochtig. Nou toen was ik mezelf compleet gek aan het maken!

7. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze dingen mij niet gek maken? En ik mezelf niet compleet in de stress ga zitten

8. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had kwaaltjes ook op en af, ik dacht bij mezelf geen bloed of krampen betekent geen stress :p en er natuurlijk lekker van genieten als je nergens last van hebt

9. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwaaltjes zeggen niks, met mn beide miskramen had ik meer kwaaltjes dan bij mn zwangerschappen en hielden de kwaaltjes pas op na het verliezen van het vruchtje.
    Hoe lastig ook, probeer rustig te blijven, je hebt er geen invloed op! Van stress krijg je geen miskraam of dergelijke.

10. Babyluvv

Babyluvv Fanatiek lid

28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Dankjulliewel! Ik ben zoveel mogelijk aan het genieten! Maar zo nu en dan steekt de stress de kop weer op.
    Op google kijken naar hoe mijn vruchtje eruit ziet met 5 weken, heerlijk. Heerlijk wegdromen en wegdromen wat mijn lieve kleintje zoals ik hem/haar noem eruit gaat zien, of het een hem of een haar is. Gelukkig kan ik de grootste tijd genieten hiervan. En zijn de stress momenten heel minimaal nu. Appen met mijn zwangere schoonzus, (16weken) ook heerlijk! Klopt, zij weet het al van mij, omdat ze een dochtertje heeft van 1.5 en nu ook zwanger is, heerlijk om daar ook tips van te krijgen en dingen te delen ookal scheelt het zo'n 10 / 11 weken..
    Maar vooral de hele dag dagdromen over hoe mijn Lieve kleintje zal zijn, hoe mooi hij/zij is, hoe ondeugend..

11. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Misschien stelt het je gerust:
    Ik ben inmiddels bijna 18 weken zwanger en zelfs nu heb ik vrij weinig klachtjes.
    Ook in het begin had ik meerdere dingetjes, maar wanneer je lichaam gewend is wordt alles wat rustiger. Dis kunnen de klachtjes weer afnemen.

12. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Een heeft meer kwalen dan de ander. Hier dik over de 16 weken en helemaal nergens last van gehad. Hooguit paar dagen beetje moe en x wat hoofdpijn.
    Heb nog geen wc van dichtbij gezien, hoef ook niet hele tijd te plassen en ook geen buikpijn gehad etc.

Vertrouw op je lijf en als je echt zorgen maakt en denkt dat het mis kun je de vk even bellen. Maar voor nu laat het even lekker gaan!

En natuurlijk gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina