nou toch maar even naar de ha gebeld,moest toch weer even langskomen. heb nu een prednisonkuur erbij gekregen, en voor snachts 2 pillen codiene zodat het hoesten iets minder word en ik rustig kan slapen. me eigen medicijnen zijn verhoogd! en als ik koorts krijg,gelijk weer bellen dan moet er een foto gemaakt worden,want hij vind het erg ontstoken klinken allemaal.. ook gelijk een formulier meegekregen om een allergietest te doen... bedankt allemaal..
Heel apart dat je codeine krijgt als je het benauwd heb daar kan je het nog benauwder van krijgen omdat het het hoesten stil zet hoest je je slijm niet meer op...maar met prednison ben je er zo vanaf helaas heeel veel ervaring mee. Pas op de je niet te veel ventolin inneemt hoor hiet krijg je echt een hartslag van waar je u tegen zegt! Ik zal naast je ventolin vragen om atrovent ik slik ook nog een pil die heet Singulair die helpt bij mij prima. Tijdens de zwangerschap mocht ik deze niet nemen en heb het ook echt behoorlijk benauwd gehad...nu slik ik het weer en ik heb helemaal nog geen last gehad....moet niet verkouden worden anders zit ik weer aan de prednison Heel veel sterkte meid en probeer vooral veel door je neus te ademen.
als je steeds zo snel benauwd bent misschien inderdaad serevent vragen. Dit werkt het zelfde als ventolin maar dan veel langer. Als ik te veel ventolin nam ging ik helemaal hyperen, trillen en een kreeg een hoge harstslag. Tijdens een infectie ook toen serevent gehad en dat hielp veel beter En een keertje langs de longarts is zeker een goed idee
nog 1 tipje, 2 keer daags de ramen openzetten zodat er voldoende zuurstof in huis is. Advies van onze astma verpleegkundige. Zoontjes hebben beiden longproblemen. 1 heeft zuurstof (lowflow). Hij was ontzettend benauwd, wat hielp was zijn hoofdeind beetje overeind, veel overeind houden. maar op een gegeven moment kwam het toch neer op zuurstof. Beiden hebben daarnaast ventolin en de oranje puf Flixotide die ontstekingen tegengaat. en veel stofzuigen. Sterkte! Benauwdheid is vreselijk!
dank je wel! het gaat gelukkig al beter als gisteravond.. ( jeetje ook al zuurstof voor je zoontje,dat is ook zwaar.. succes!)