Hoi Heel dom maar ik zat toenstraks op de wc, en ik denk stel dat ik smorgens de kids uit bed haal, aan tafel zet en naar de wc ga en er niet meer afkom door bijv een hartaanval? Ik weet het.. heel dom.. maar stel. dan zitten mijn kinderen daar de hele dag in paniek de oudste kan van tafel maar de jongste niet.. manlief komt pas savond half 6 thuis.. denken jullie wel eens over zulke situaties na? Misschien moet ik dat helemaal niet doen haha, maar zat me toch ff niet lekker..
Ik ben de laatste tijd heel erg bang dat als ze bij mij komen inbreken, dat ze me afdreigen door mijn kinderen iets aan te doen. Ben der echt bang voor. Nu ga je deze opmerking nog wel een paar keer krijgen maar ik laat mijn kinderen geen seconde alleen als ze in hun eetstoel zitten, mijn zoontje is echt onbetrouwbaar daarin.
Dat heb ik ook TS! Dan denk ik van: Wat als ik van de trap af val of erger. Wat gebeurt er dan met de kinderen??? Maar ja ik denk dat ze zo'n dag dan wel overleven misschien dat ze er een klein trauma aan overhouden. Of misschien moet ik mijn kinderen wel leren hoe ze 112 moeten bellen? Ik denk dat iedereen dat wel eens denkt. Maar niet te veel over nadenken anders word je gek en de kans dat zoiets gebeurt is misschien maar klein. (dit is dan mijn verstandelijke helft die spreekt, de andere helft denkt meestal iets anders) Mijn man heeft een collega en zijn vrouw had net een kindje van 6 weken en ze was in de badkamer bezig en wilde de deur openen en toen brak de deurklink af. Heeft ze daar dus de hele dag gezeten! Baby in handdoeken gewikkeld en borstvoeding gegeven zelf water gedronken. Werd er aan gebeld, de postbode en toen heeft ze heel hard geroepen. Begreep ie het niet (sukkel!) en is weer weggegaan. Uiteindelijk kwam haar man thuis. (in ieder geval een soortgelijk verhaal waar je later dan nog om kunt lachen!)
Ik ook hoor. Van t weekend weer iemand weggebracht met een hartstilstand en kleine kinderen. Dan denk ik pff stel dat mij het overkomt, me man is weg, de oudsten na school, de jongste bij mij. Of zij is alleen. Of ik ben alleen als ze alle 3 na school gaan en het gebeurd. Moet er dus ook echt niet aan denken!
Ik had het van de week nog. Liep in het donker met de kleine naar huis moest door een klein parkje een bruggetje over. Schoot het in eens in mijn hoofd. Stel dat hier nou mensen aan komen die kwaad in de zin hebben en zoon lief en mij van de brug afkieperen.... Toen dacht ik nog, wat haal ik me in mijn hoofd. Volgende dag zat mijn man op fb en las iets voor van iemand die hij kent. Hadden ze haar zoontje van 8 op klaar lichte dag van de brug in de vijver gegooit!!!! Gelukkig kon ie zwemmen. Ander verhaal wat ik ken van een oud kalsgenoot van een collega. Die man is zijn vrouw en kind verloren. Vrouw ging met kind in bad, vrouw kreeg een hersenbloeding in bad....... De rest kun je dus wel bedenken.... Bah ik moet dat soort gedachtes ook niet in mijn hoofd halen want dan heb ik geen leven meer.
Ik ben dus niet de enige.. bah moet het ook van me afzetten, maar dacht echt.. he bah! Oh en alleen in de kinderstoel.. mijn kind klimt er echt niet uit en zit goed vast anders deed ik het heus niet en (normaal) ben ik binnen 2 tellen terug
Hier hetzelfde komt ook omdat ik niet lekker in mn vel zit en er zoveel ellende op het nieuws is. Het lijkt wel steeds gekker te worden.
Ik denk altijd aan dat soort dingen. Gek word ik ervan. Ook denk ik vaak, oh straks gaat Jay alleen buiten spelen en wat er dan allemaal kan gebeuren. Word eccht moe van mezelf soms.
Heb ik ook, stel dat er iets gebeurd met mij hoe moet dat dan? Mijn meisje is nog zo jong en dan ligt ze daar een hele dag te huilen Man werkt in 5 ploegen diensten dus is of vroeg weg, vroeg thuis, laat thuis en s'nachts weg....brrrr Moet er niet teveel aan denken maar dat spookt toch wel vaak door mijn hoofd....
oww hou op!!! Ik wil daar helemaal niet over nadenken... Maar als ik op de trap loop denk ik, als ik nu uitglij liggen we samen beneden... dus loop ik voorzichtig en als ik het niet denk mis ik vaak een tree...
Wat een eng verhaal van die vrouw in bad met kindje Maar het zijn wel de dingen waar ik ook veel over nadenk ja... Mijn man is vaak tot erg laat weg, en wat als ik nou van de trap van en mijn nek breek? Dan is mijn dochter heel de dag alleen! Zij kan ook van de trap afvallen en gekke dingen gaan doen omdat ze van gekheid niet weet waarom mama niet reageert... Pfoe....
Hier nog 1 die het heel extreem heeft!! Zie ook echt in alles gevaarwordt er gek van. Ik zie al een ongeluk voor me over hoe ze valt of hoe ik met haar val noem maar op voordat er iets gebeurt. Vaak gaat het gewoon goed en TE voorichtig is ook niet goed dus moet mezelf in bedwang houden!
Doe ik ook, en dan ook wel eens in het extreme, denk ik stel dat ik gek word en mijn zoon wat aandoe ofzo terwijl ik dat nooit zou kunnen. Het komt gewoon door al die berichten in het nieuws over kinderen, ik trek het me zo aan. En ben bang nog een kind te verliezen.
Ik heb het dus echt met alles wat ik doe Ik ga niet eens douchen als mijn zoontje en ik samen thuis zijn ik wacht net zolang tot mn man thuis is Maar hier beinvloed het ook mijn leven momenteel
Ik denk ook continu over dat soort dingen na. Het is niet zo dat het mijn leven beinvloed, maar af en toe denk ik wel eens dat ik niet spoor.
Ja heb dat ook, heel eng vind ik het en nu ik er over na denk gaat het ook de hele dag door. Die kindjes zijn ook zo afankelijk van ons wanneer je alleen bent.