Hoi dames, Voor onze dochter lijkt t me leuk om een digitaal dagboek bij te houden. Hierin foto's, filmpjes en belevenissen te bewaren. Het liefst eentje waar he een wachtwoord op kan zetten zodat dit alleen gedeeld kan worden binnen Prive kringen. Alleen waar te beginnen. Zoveel aanbod dat ik op zoek ben naar ervaringen.
Ik heb al jaren een site voor de kinderen op babysite.nl Met een ww, en je kan het zover uitbreiden als je zelf wil. Van fotoalbum, dagboek tot groeigrafiek en het gebitje.
Weet je zeker dat je dat online wil doen? Blijft voor altijd online staan dan he.. Vind een fotoalbum persoonlijk leuker. Kan ze er later zelf nog bijplakken dan om doorheen te bladeren.
Dit. Ook op afgesloten sites blijven dingen altijd online staan. Weet niet hoe je zelf terugkijkt naar jouw jeugd dagboeken, maar ik was blij dat mijne in de openhaard konden verdwijnen. Fotoalbums met verhalen van mijn moeder hou ik ook echt prive.
Bij ons verdwijnen de albums in de kast om er nooit meer uit te konen. T leuke van online is dat familie ver weg ook regelmatig mee kan lezen.. en je zelf op je telefoon regelmatig terug kunt spieken.
Ik ben ook aan het kijken voor een dagboekachtig iets. Journey of Day One zien er wel mooi uit, moet nog verder onderzoeken.
Babysite.nl heb ik beide zwangerschappen en de eerste jaren daarna bijgehouden met foto's en herinneringen / mijlpalen etc. Erg leuk, ook voor familie en vtienden, die konden met wachtwoord inloggen. Uiteindelijk heb ik de hele site op laten slaan op cd voor beide kinderen. Leuk voor later en leuk om nog eens terug te kijken / lezen. Verder druk ik normale fotoalbums af bij albelli. Ook die pakken we regelmatig om even terug te kijken.