Blèh, ik kan me echt nergens toezetten... Zit nu op mijn werk, en heb een hoop te doen. Maar elke vorm van zin en concentratievermogen ontbreekt op het moment . Ben in tijden niet zo actief geweest op ZP (haha). Moe, beetje down... meer mensen die er last van hebben?
Ja tot een weekje terug had ik dat wel. Dat is voor mij het seintje om aan de voorjaarsopknapbeurt te beginnen. Dit jaar wat grondiger. Onze hele woonkamer krijgt een nieuwe (frisse) kleur inclusief meubels repareren en verven. Zodra ik klaar ben met verven is het tijd voor de voorjaarsschoonmaak. Levert allemaal meer energie op dan dat het kost. Het geeft een boost om het resultaat te zien
niet down oid en ik kan mijzelf er wel gewoon toe zetten om gewoon dingen te doen. Maar ik heb ernstig behoefte aan droge zonnige dagen. Lekker de deur open als je bezig bent en de zon naar binnen schijnt.
Down is ook wel een groot woord misschien, maar gewoon zo'n gevoel van lusteloosheid... Oh jaaa, ik snak ook enorm naar de zon! Achterdeur open, kids lekker spelen buiten, lange avonden.... Nog eventjes!
Dit herken ik idd! Ben zo toe aan het zonnetje, hoeft echt geen 30 graden te zijn maar gewoon even geen grauwe en regenachtige dagen meer.
Ja absoluut, komt weinig uit mijn handen. Heb een druk/bezig knulletje van bijna 3 en die lijkt voldoende energie te hebben. Volgens mij pikt hij die van mij haha
Hier ook al een aantal dagen enorm last van.. Uit bed komen is al een hele uitdaging. Maar ik heb daarnaast ook last van schommelende depressie en pms Gaat dus lekker hier......
Oh, wat vervelend . Ik herken de stemmingswisselingen onder invloed van hormonen (pms, en een traagwerkende schildklier). Dan kun je je zo ellendig voelen. Ik hoop dat het zonnetje voor jou (letterlijk en figuurlijk) snel mag schijnen meid!
Afgelopen week ging het wel doordat ik geen tijd had om me lusteloos te voelen, maar vandaag. Mn buik doet vervelend, moe, nergens zin in terwijl ik een hoop moet doen voor de verhuizing en ik moet straks ook nog naar de tandarts. Bleh, is het al bedtijd? Hoog tijd voor het zonnetje, dan ziet alles er gelijk een stuk beter uit. Nu mezelf een schop onder mn kont geven want yoshua is wakker en ik moet tafeldekken voor de lunch.
Bah, hier ook. Kan me thuis moeizaam aan de klusjes zetten. Wellicht ligt het aan het weer buiten. Gisteren heeft het werkelijk de hele dag geregend en vandaag is het do ker en miezerig hier! Hoorde net op het nieuws dat het weer vanmiddag gaat opknappen, dus ik hoop het!
Ik heb op donderdag altijd mijn poetsdag, maar het schiet niet op vandaag. Gewoon echt geen zin om iets nuttigs te doen. Het liefst zou ik de kinderen vandaag naar de opvang of oma brengen zodat ik voor me uit kan zitten staren
Ik herken het ook, ben ook heel erg toe aan warmere dagen. Alle 'winterfans' ten spijt, ik heb me nog nooit zo rot gevoeld tijdens de wintermaanden. Nu heeft dat ook te maken met mijn zwangerschap waar ik tot vorige week elke dag kotsmisselijk van was. Dan kan je met dat rotweer niet lekker even de deuren openzetten om in de zon te gaan zitten. Mijn man is ook erg lusteloos en op zijn werk merkt hij het ook bij collega's. Dus ik denk wel dat het te maken heeft met het voorjaar, dat mensen er gewoon behoefte aan hebben. Vitamine D!
Man, man, kan al amper dit berichtje tikken. Bleeeggghhhh. Staat de eerste rokjesdag al ingepland?😎☀️🍹⛱
Dat heb ik ook. Daarom ben ik een plan aan het maken om er zo snel mogelijk weer uit te stappen of te voorkomen dat ik dieper ga zakken. Het opfleuren van het huis is onderdeel van dat plan. Als de blauwe lucht buiten niet wil verschijnen maak ik die maar gewoon in huis. https://www.praxis.nl/verf-laminaat-decoratie/verf/muurverf/perfection-muurverf-mat-artic-blue-1l/5236087 Hier ben ik de grouw grijze muren mee aan het overschilderen. Wat ook kan helpen is een playlist aanzetten van wat uptempo muziek waar je vrolijk van wordt.
Voorjaarsweer voorspeld voor komende dagen | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Woehoe!! Eerste beetje voorjaar